.

donderdag, november 24, 2005

Salax Taberna

Donderdag 24 November
Gegroet beste lezers!

Een weekje geleden besloot maar weer eens te proberen een site, in dit geval een blog, bij te gaan houden. Heb ik helemaal een account aangemaakt bij Diaryland, is de commentfunctie opeens weg =S. Blijkt dat je een gold member moet worden. Grmbl. Dan maar hier =). Laten we kijken hoe lang ik het dit keer volhoud =P.

Het plenst buiten. Dat jullie het weten. Eigenlijk was ik van plan vanavond naar Leids te gaan, om Sintcadeautjes en een winterjas te gaan kopen, maar daar heb ik van af gezien. In het kleine stukje van school naar huis (1 minuut fietsen!) was ik kletsnat. En ik overdrijf niet. Mijn broek ligt momenteel op de verwarming te drogen.

Vandaag was een onboeiende dag, zo onboeiend als het maar kan, dus ga ik maar over mijn o-zo-boeiende weekend vertellen!

Vrijdag eerst cryptografie en toen open podium. Het was heel erg leuk, met koor deden we Dust in the Wind en Listen to the Voices. Het klonk best mooi, maarja.. Van de veel te lage stem bij Listen to the Voices krijg je een onderkin =P. Met onze examengroep gingen we Knockin' on heavens door spelen. Afgezien van dat ik het een zeiklied vind, ging het wel aardig. Wij als blazers/strijkersensemble maakten er een potje van. Haha.

Haha.

Zaterdagochtend orkest.. Niet anders dan anders, ik moest vrij snel weg voor.. CBS Sinterklaasfeest!! De derde keer alweer dat we er aan mee deden, met Pauline, Burcu, Nina, Myora, Simone, en ik. Ik was ingedeeld bij een of ander schietspel, wat ik samen met een chagrijnige debiel moest doen. Hij murmelde alleen een beetje en zei verder niks. Hm. Dan niet. Waarom doe je zoiets dan, vraag ik me af? Hij was er ook niet eens bij de bingo, dus daar kan hij het ook niet voor gedaan hebben. Nouja.. hij moet het zelf weten.
De bingo bracht ons dit keer geen kalfsragout of nijntje-servetten.. maar... Burcu sleepte een broodbakmachine en een keukenrolhouder in de wacht!! Goed gedaan Bur =P.
Kortom, het was heel gezellig als vanouds en de bingo was zeer grappig.
Hierna gingen we samen eten, waarbij we onze lachspieren zeer veel hebben getraind =) en Myora, Nina en ik eindigden de avond met party en co.

Zondag.. was een niksdag. Uitslapen, klooien, computeren, vooral niet aan huiswerk denken (oja wel, want ik had woensdag 3 SE's), je kent het wel.

En dan de klapper: Maandag. Tijdreizen aan de VU. De naam tijdreizen is lang geleden door.. Miriam? in het leven geroepen, het komt neer op een masterclass over tijd aan de VU. Het was SUPER. De colleges en practica waren interessant, het was heel gezellig. Na de masterclass hadden we een borrel in de.. hoe noem je zoiets, 'studiekamer' van Natuurkunde. Erg gezellig, en daarom bleven we maar plakken, het kwam niet in ons hoofd op weg te gaan. Zo kwam het dat we op een gegeven moment nog met z'n vijven (Miriam, Maaike, Pauline, Laura en ik) overbleven. Uiteindelijk kwam het plan om met zn allen te gaan eten. We gingen eten in een of ander low budget restaurant, met een stuk of 8 studenten, die heel aardig waren allemaal.
Veel gezelligheid, maar helaas hadden we de volgende dag gewoon school en konden we niet uit ofzo. Maar het was een hele gezellige dag =D.

Gezelli!

Verder saaie week, woensdag 3 SE's die wel redelijk gingen. En nu zit ik lekker achter de computer te klooien.

Voornemens:
- Deze blog bijhouden
- DE EED
- Aan Sinterklaas beginnen.. mijn god
- Dat vind ik voorlopig wel weer genoeg.

Tot morgen (hoop ik), beste lezers!

4 Comments:

  • De eed klinkt als een radicale versie van de goedheidsweek.. die gaat jullie allemaal geld kosten. Waarom geef je dat niet uit aan.. aan..mij! Ik heb nog een nieuwe wekker nodig, en wat films ofzo.. nooit weg.

    By Blogger jesper, at 24/11/05 19:30  

  • whaaaaaa je hebt een blog..gaaaf! ik ga hem altijd van me leven lezen. en de eed is echt de dood. en ik ga altijd dit soort comments achterlaten en ik ga nu even sinterklaaskadoos kopen

    By Anonymous Anoniem, at 24/11/05 19:32  

  • Ja... ik ben nu ook wel benieuwd naar de EED. Verder gave BLOG ;)... Doe je aan surprises voor sinterklaas ofzo?
    greetz guus

    By Anonymous Anoniem, at 24/11/05 21:34  

  • maandag tijdreizen was echt coool:D
    omg.. sinterklaas ik moet nog beginnen mijn god en ik moet 2 surprises maken, 2 kwartetten en 6 kadootjes + gedichtje. whaaaa stress! en omg de eed.. die verpest echt je leven:S nouja... het is wel goed:) maar toch.. vind ik m stom vooral omdat het nu ook sinterklaastijd is..
    xxx plien

    By Anonymous Anoniem, at 26/11/05 15:14  

Een reactie posten

<< Home