.

vrijdag, november 25, 2005

Duif > Hok

Vrijdag 25 November


Mijn hoofd zit vol. Er kan werkelijk niks meer bij. Hoe dat komt? Ik ben de hele dag bezig geweest met wiskunde. En dat gaat je niet in de koude kleren zitten =P.

Het was Wiskunde B dag vandaag, wat inhoudt dat je een opdracht krijgt, voor een PO, en die in één dag moet uitwerken tot een mooi verslag. Je zit dus van 9 tot 4 op school aan wiskunde werken. Maar omdat Nina en ik vandaag voor de 3e keer naar Amsterdam moesten voor cryptografie, konden we maar tot 2 uur werken, en omdat we ook nog eens maar met zn 2en in een groepje moesten (omdat we eerder weg moesten), mogen we in het weekend er ook nog aan werken. Best relaxed, want we hebben het nu dus nog niet af.

Het PO ging over duiven die in hokjes moesten en allemaal shit.. Op een gegeven moment haalden we echt alles door elkaar en voerden we rare discussies als 'Ja maar er zijn meer hokken dan duiven' 'Nee, andersom, want de som staat voor het aantal duiven' 'Ow dus dan moeten er minstens 2 duiven in een hok zitten' 'Ik neem nog een plakje cake'. Er stond allemaal vreten op tafel uitgestald, en op een gegeven moment liepen we met een dienblad cake door de school en was iedereen jaloers. Moehaha.

Om twee uur was het tijd de barre buitenlucht te trotseren naar het station. Het was ijskoud en we kwamen doorweekt op de VU aan, waarna we nóg meer wiskunde te verduren kregen. Het was wel weer interessant, maar wel lastig. Eerst een hoorcollege over lineair transformeren, en door machtsverheffen, daarna moesten we weer wat teksten decoderen en dat was leuk =D.

En de NS was weer eens lekker bezig.. Eigenlijk kan je het ze niet verwijten, omdat het echt kutweer was, maar het gaat om het idee. Allemaal vertragingen en treinen die opeens niet reden, we hoorden zelfs van mensen die er 6 uur over gedaan hadden van amersfoort naar den haag te komen, maar uiteindelijk zijn we veilig aangekomen =).

Morgen wordt weer een zeer drukke dag, eerst naar orkest, dan even sintcadeautjes kopen, als ik daar tijd voor heb. Daarna ga ik naar Nina om wiskunde af te maken, lekker te eten, en daarna naar Cartouche-feest. Daar heb ik vooral zin in.

Pff, ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga vanavond, er past niks meer in mijn hoofd.

Adios!

edit: foto's geupload op http://www.feline.fotopic.net/ !

4 Comments:

  • whaaa mijn hoofd zit ook vol. en wij zien elkaar echt heeel veeel deze dagen:P... en ik heb zin in morgen.

    By Anonymous Anoniem, at 25/11/05 20:42  

  • Hé, wat tof dat jij ook een bloggerd bent geworden ^_^!
    PO dag was stom vandaag.... tenminste... ik ben er echt gaar van geworden. Roekoe.

    By Anonymous Anoniem, at 25/11/05 20:54  

  • aah ik kan echt geen duif meer zien.. maar jullie hebben meer tijd.. niet eerlijk:P neehoor grapje jullie zijn met zn 2en. en die foto's op de site haha sommige zijn echt heel grappig:P

    By Anonymous Anoniem, at 26/11/05 15:11  

  • Heej
    Nu heeft heel Aik het gelezen :D

    Groetjes Guus

    By Anonymous Anoniem, at 2/12/05 18:11  

Een reactie posten

<< Home