.

zaterdag, november 26, 2005

Receptie van Eros

Een vroege blog dit keer, want ik ga straks naar Nina, dus vanavond heb ik geen tijd om te bloggen =).

Ik kom net terug van orkest, en zoals altijd op zaterdag heb ik de hele tijd Westside Story in m'n hoofd, die spelen we namenlijk. Waarom moet een mens vroeg opstaan? Het is zo'n kwelling elke keer.. Het ergste is het moment dat je jezelf er toe moet zetten overeind te komen. Dat proces duurt altijd minstens 10 minuten. Maarja, je moet het er voor over hebben.. En dan heb je ook nog wat aan je dag.

In Kees' lokaal gaan we op het plafond een heel mooi plaatje ophangen:



Daisy en Burcu hadden het idee om Kees (leraar klassieke talen) als mollige peuter op de muur te schilderen, maar omdat onze schilderkunsten nou niet zo geweldig zijn, heb ik iets in photoshop geklooid. -->Met dank aan Jesper!!
Thijs gaat het dan als het goed is 'rasterberen' (bedankt!) zodat we het heel groot op het plafond kunnen hangen. Ik ben erg benieuwd naar Kees z'n reactie... Donderdag gingen we opmeten hoe groot het moest worden.. Ik stond op een stoel óp de tafel, hoor ik opeens achter me.. 'Wat ben jij nou aan het doen?!' Nouja. Ik hoop dat ie nog niks door heeft =P.

Ik heb wel zin in vanavond, hockeyfeest =P. Nina en ik worden geïntrood (hoe schrijf je dat? (A)) door Nina's broertje en hij regelt dan nog iemand ofzo. Ik ben benieuwd. Maar eerst moeten we nog PO wiskunde af maken... Ik word al gek van al die duiven als ik er aan denk..

4 Comments:

  • ajo ajo echt cool dat je een blog hebt! :D whaaa die cupido-kees is zooo grappig:P echt geniaal gewoon! en je gaat naar een hockeyfeest.. haha ben benieuwd hoe dat gaat worden:P maar ik ga weer. xxx plien

    By Anonymous Anoniem, at 26/11/05 15:07  

  • En wie heeft die cupido ook alweer gemaakt.. het plaatje gevonden én het hoofd erop gezet.. en jij strijkt met de eer? Foei, foei. Het enige dat je hebt gedaan is de text en daar moet je nog op oefenen ;)

    Veel plezier vanavond!

    By Blogger jesper, at 26/11/05 15:20  

  • W8.. Ik verander het gelijk, met dank aan jeeps ofzo :P
    Het spijt me zeer (A)
    Heel erg bedankt voor het plaatje en alle andere hulp, maar volgensmij had ik het hoofd er zelf opgezet (A)

    By Blogger Fenna, at 26/11/05 16:38  

  • hm.. nee, volgens mij niet.. nou ja, dat had je natuurlijk wel gekund. K vind het niet zo erg, maar als jij gaat strijken met de eer.. oeoeoeoe.. :P

    By Blogger jesper, at 26/11/05 16:52  

Een reactie posten

<< Home