.

zondag, november 27, 2005

Stuart Little

Als je dit leest, laat dan voor de grap eens een comment achter =D, ik ben wel benieuwd wie dit allemaal lezen.

Jullie kunnen allemaal de foto's van het übergave CBS Sinterklaasfeest bewonderen op www.feline.fotopic.net !
Alvast een voorproefje:


Plien en Bur! ..............................Gezellig aan het eten


Siem en Bur op het karretje .......De achteruit-trap-fiets


Burcu met haar prijzen

Misschien moet ik de titel maar eens gaan verklaren. Gister zouden Nina en ik naar een hockeyfeest gaan. Helaas ging het niet door.. Het introën was niet heel goed geregeld, het kwam er op neer dat we via via via iemand wisten die nog geen intro had, en zijn moeder had gezegd dat hij wel iemand kon introën. De desbetreffende persoon heette Stuart. Maar wij noch Tom kenden hem, en we kwamen tot de conclusie dat het dan enigszins vreemd is om hem op te bellen en te zeggen 'Hoi, ik ben jouw intro voor vanavond. Hoe laat zullen we afspreken?', dus dat hebben we uiteindelijk toch maar niet gedaan. Veel lastige plannen en dialogen later kwamen we tot de conclusie dat we beter de volgende keer mee kunnen gaan, en het dan wat beter van te voren regelen =P. Dus die houden we nog te goed.

Ach, we hebben ons zeker niet verveeld die avond. Het plan om nog uit te gaan werd ook verworpen, want we waren maar met z'n tweeën, en ach.. we hadden toch niet zo vreselijk veel zin. Dus hebben we de avond maar gevuld met PO wiskunde, hilarische oude foto's bekijken op de computer, Party & Co en Dubbelvla om half 1 's avonds.

Ons PO is af! Het is uiteindelijk wel goed gelukt, alhoewel we er nog wel lang over gedaan hebben het af te maken. Aan het eind moest je een onoplosbaar probleem oplossen, en we hebben er een oplossing voor, maar ach, die zal wel niet kloppen =P. Mocht hij wel kloppen, dan winnen we vast de Nobelprijs. Spannend.

Na vandaag kan ik de conclusie trekken dat ik wéér een zondag heb verspild. Kennelijk zijn zondagen er gewoon niet voor om nuttig te besteden.. Ik stond wel vroeg op, Nina moest namenlijk naar haar tante, en aangezien ik bij haar sliep, moest ik ook vroeg opstaan. We hebben nog even ge-bubbletrouble-t, en toen ging ik naar huis. Wat ik vandaag gedaan heb is niet meer dan een beetje lezen, vioolspelen, beetje huiswerk, computer.. hmm. totaal niks noemenswaardigs dus.

Wie niks meemaakt, heeft ook niks om over te schrijven, dus ik zal jullie niet langer vervelen. Tot de volgende keer.

4 Comments:

  • Wie niks te schrijven heeft doet dat toch (zie mijn blog).. een onoplosbaar probleem. Het leven moet interessanter worden. Dat wordt het bijvoorbeeld door mensen op te bellen die je niet kent om je te introen voor een feest (misschien is het wel een onwijs leuke jongen! watje.. :P)

    By Blogger jesper, at 27/11/05 20:03  

  • wij zijn gewoon de allerbeste niet-nobelprijswinnaars. en en en en. nee niets.

    By Anonymous Anoniem, at 27/11/05 21:02  

  • Whaha, gewoon voor de grap =)

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/05 17:28  

  • whaaaaa waarom maak je van bubbletrouble een link?! ik heb me met veel moeite ingehouden en er niet op geklikt om eerst door te lezen en te commenten.. en ik moet je volgende verhaaltje ook nog..:P haha straks is echt iedereen verslaafd aan dat spel.

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/05 21:08  

Een reactie posten

<< Home