.

maandag, november 28, 2005

Woopwoop

Haha, soms is het best grappig om te zien wat je allemaal in de map ‘rommel’ hebt staan. Het is allemaal ook echt regelrechte rommel, maar ik heb geen zin om het weg te gooien. Een paar voorbeeldjes:


Hmm.. wat doet dit in godsnaam.. oja, ik heb ook zo’n ding, maar dan in de vorm van een tijger =P. Ooit eens een keer gekregen, het is best grappig, en je kan er al je zooi in kwijt.


Ehm.. dat is een ambigram.. haha. Zo’n ding dat je ondersteboven ook kan lezen.. Weet je wat, we doen een quiz. Laten we eens gek doen! Weet jij wat er staat? Laat me dan het goede antwoord weten en wie weet win je een prijs en een eervolle vermelding! (Tip: je kan hem ook ondersteboven lezen, misschien wordt het daar makkelijker van ;) )


Dit stamt uit de tijd dat ik verslaafd was aan notpron.. Hij heet ook echt ‘woopwoop25’ =P


Een lay-out van een vroegere site. Ahum.


Haha, volgensmij was dit ooit voor een presentatie KCV, toen we als verschrikkelijk leuk onderwerp hadden: Apollo en het esthetisch ideaal.


Haha, een tekening van van Haver. Voor de Dalton Contact.


Hahaha, wat is dit in godsnaam? Het bestand heet ‘sportdag’. Hmm, misschien is het een.. opstelling ofzo? Juist.


Dit heb ik een keer gescand voor Burcu (als ik me niet vergis), want zij was lipglossfreak =D

Dit is maar een hele kleine greep uit de belachelijke dingen die ik op de computer heb staan. Ook nog vage wordbestanden over zangworkshops, revolutionaire ontdekkingen en scheldwoorden in rare talen. (Ti pridoerak = je bent een eikel).

Stel je voor, je bent een klein konijntje. Een groepje konijnen-vriendjes springt in het water. Een ander groepje maatjes vindt dit maar niks en praat afkeurend over deze gevaarlijke daad. Jij weet het niet zo goed.. in het water springen is wel leuk en spannend, maar denk eens aan al die gevaren die er loeren, en het is toch helemaal nergens goed voor? Ah gos.. nu zit jij als klein konijntje toch wel in een moeilijk dilemma.. De moraal van dit verhaal? Laat je eigen creatieve geest er op los, zou ik zeggen..

Relaxed dagje vandaag. Ik kan er alleen nooit tegen als leraren niet begrijpen dat je op maandag moet uitrusten en bijkletsen van/over het weekend. Maarja, daar zijn het leraren voor he. Bij maatschappijleer gingen we een soort politieke-stellingen-quiz-achtig-programma kijken. Het was opzich wel leuk, maar de stellingen waren over het algemeen een beetje dom, en je had maar 2 seconden bedenktijd, dat was een beetje jammer. Verder hebben we een hele pauze gediscussieerd over het biologische en het maatschappelijke verschil tussen boeren en scheten, dat bewijst maar weer wat voor intelligente gesprekken we voeren. Ahum.

Oeh, nog een bijzonderheid van vandaag, ik ging voor de verandering eens naar economie ipv filosofie. Erg gezellig. Ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat ik dat vak volg. Ik ben in twee jaar maar 3 keer in de les geweest (het valt altijd tegelijk met een ander vak), mijn lesbrief van dit jaar zit nog in de verpakking, en nouja. Je snapt de stand van zaken wel denkik.

Nou, ik hoop dat jullie weer hebben genoten, en dan ga ik nu weer verder met me vervelen.

14 Comments:

  • Ik denk dat dat kleine konijntje voor zichzelf moet nadenken, over wat 'goed' en 'slecht' is. Hij (of zij.. boeit niet) moet zich niet laten beïnvloeden door de verschillende vrienden van hem(/haar). Mijn enige advies voor het konijntje; laat je niet meeslepen met dingen waarmee je het niet eens bent.

    Woke.. dit was weer uitzonderlijk ernstig commentaar.. of niet.. wat je wilt.. Maar daarom over op een ander onderwerp; Jouw Dans! Zet je die nog op de 1 of andere manier online, zodat je het kan delen met de rest van de wereld? Zou wel leuk zijn =P.

    En ik begin met mijn onnozel gezwets zowaar een heel eigen blog op te zetten, terwijl dit eigelijk maar een heel stom/dom commentaartjesbericht had moeten zijn. Khoop dat je het niet erg vindt.

    Trouwens, ik heb ook zóóveel troep in mijn map 'onzin' staan. Toch overtreft het jouw 'rommel' niet, en geloof me, dat is knap. Er zitten btw nog wel leuke dingetjes bij.. die tekening bijvoorbeeld.. die is zó goed gelukt! Hij lijkt precies.. =)

    Anyway.. ik kom echt niet uit dat ambigram ding, dus jammergenoeg geen prijs en eervolle vermelding voor mij. Maar ach, je kan niet alles hebben..

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/05 19:22  

  • HONDENDROL!!!

    Dat wilde ik even snel zeggen voordat iemand me voor was.

    Nu ga ik de rest lezen.

    Hihi.

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/05 19:38  

  • Haha konijntje... Maarrem, spring alsjeblieft niet in het water als je het niet wilt. Ik snap je dilemma, 't is lastig... ik weet het allemaal niet. Maar maak jezelf geen verwijten :)!

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/05 19:44  

  • Ik heb zo het idee dat ik er geen reet van volg, maar..

    Kunnen konijntjes zwemmen?

    By Blogger jesper, at 28/11/05 19:50  

  • Waarom durft niemand het dilemma eigenlijk uit te spreken?

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/05 19:59  

  • oe konijntje ik ben het met siem eens ... maar weetje wat ik ook denk? waarom spring je in dat water..vind je het nou echt zo spannend...dat anderen het afkeuren betekent nog niet dat het slecht voor jou is..maar wees er wel gewoon eerlijk over tegen de andere konijnen. want misschien weten de konijnen wel helemaal niet wáárom je in dat water springt. misschien moet je er eens met alle konijntjes over praten.
    maargoed...ik vind de naam konijntjes wel grappig) ook al is het zo serieus
    maargoed FENNA ga zo door met deze blogs ik vind het echt heeeel gaaf :)

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/05 20:38  

  • hahahaha die rommel is echt grappig.. en dat filmpje moet je idd online zetten, die je naar me had gemaild doet et niet bij mij:S en ik moet het ook nog over de konijntjes hebben: je weet zelf waarschijnlijk het beste wat goed voor je is, anderen kunnen nog wel zo veel over je zeggen, maar uiteindelijk moet je toch zelf beslissen. niemand kan jouw gevoel/verstand (haha) voelen.
    p.s. haha die hondendrol, volgens mij had ik dat woord nog voor je bedacht:P

    By Anonymous Anoniem, at 28/11/05 21:14  

  • Iedereen bedankt voor alle... konijnendingen =P.

    @ Siem & Plien: Ik zal kijken of ik het filmpje ergens kan uploaden.. =P

    @ Myora: JA! Goedzo, je hebt gewonnen! Morgen eervolle vermelding + ik ga een prijs bedenken =P

    @ Jesper: Weetniet.. vast niet.. De evolutie zal het uitwijzen =P.

    @ Nina: Dankje =)

    By Blogger Fenna, at 28/11/05 21:48  

  • Verdorie, ik zit te wachten op je volgende blog, hoewel het volstrekt logisch is dat je nog niet geblogd hebt omdat je een herkansing hebt morgen (toch???) en zoniet je hebt genoeg andere dingen te doen... MAARRR hierbij verklaar ik dat ik soortvan verslaafd ben aan je blog wat op zich een positief iets is tenzij ik je ga stalken als je niet blogt.
    Ok?
    Ik ga je even bij m'n Links zetten trouwens.

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/05 21:50  

  • Ik wacht en wacht ook maar.. net als arme Myora.. waarom doe je ons dit aan? Zit jij toevallig misschien in Delft? Zou dat het zijn?
    Fennnnnnnaaaaa Fennnnaaaa! Vennebos! Waar ben je, verdorie!?
    Woke genoeg.. ik voel dat dit naar niets gaat leiden, dus ik stop.. maar nog 1 ding.. voor ik ga; 19 december! Niet vergeten!

    xx Siem

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/05 22:17  

  • Om nog meer te spammen:
    IEDEREEN, WIL JE EEN FILMPJE VAN DANSENDE FENNA ZIEN? GA NAAR WWW.MENSEN.NL.TT! GEGARANDEERD GRAPPIG ^_^

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/05 22:26  

  • Hahaha, jullie wachten wordt beloond hoor =P
    Ik heb net geblogt =P
    Ehh siem, mijn hersenactiviteit is een beetje laag momenteel, wat is er 19 december? (A)

    By Blogger Fenna, at 29/11/05 22:39  

  • OMG, jij doos!
    Je hebt t nog speciaal in je agenda gezet, zodat we het niet zouden vergeten!
    Jij bent echt een poeperd!
    Ik ga het lekker niet zeggen, je moet er zelf maar op de 1 of andere manier achter komen (bijvoorbeeld door in je agenda te kijken, *hint hint*)

    Jouw dans is btw zóó grappig, ik lig (opnieuw) in een deuk!

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/05 23:37  

  • Oooh bio! Zeg dat dan meteen! =P

    By Blogger Fenna, at 30/11/05 07:49  

Een reactie posten

<< Home