.

dinsdag, november 29, 2005

Stomme fiets

Vanmiddag, toen Plien en ik bijna thuis waren, we waren al bij de Calvé-fabriek, brak mijn trapper opeens af! Gewoon, zomaar! Zonder reden! Nouja, eigenlijk was er wel een aanleiding voor, ik schampte namenlijk met mijn trapper langs de stoep. Maar dat was totaal geen harde klap ofzo, en dat geeft mijn trapper niet het recht om zomaar AF TE BREKEN!

We zijn gelijk naar de fietsenmaker gegaan, maar die had donderdag pas tijd.. Dus ben ik maar op de 'reservefiets' naar tennis gegaan, die eerst óók nog kuren had. Hij schakelde telkens spontaan, en telkens als ie dat deed, slaakte ik een soort van kreet, waardoor de gast die voor ons fietste heel raar opkeek. Vanavond is mijn fiets (en ik ook) met de auto opgehaald.

Nou, dat is dus ongeveer de reden dat ik wéér niet bij Plien kan slapen =(. Vorige week ook al niet! Het leven is niet eerlijk. Nu zit ik saai thuis en moet ik natuurkunde leren.

Ik hou er niet van om op te scheppen over cijfers, maar ik moet toch even kwijt dat ik een 10- voor muziek heb! =D Ich bin blijj =D.

Oja, ik was het bijna vergeten =P, maar de winnaar van de prijsvraag van gister is... Myora!!
Zij wint een eervolle vermelding en een prijs. De prijs moet ik nog even bedenken (A), maar de eervolle vermelding staat hierboven dus. Gefeliciteerd, Myora!

Een week geleden zouden we bij bio al in harten gaan snijden, maar toen waren de harten verkeerd geleverd, de slager had ze doormidden gesneden.. Niet zo handig, want aan een hart zonder boezems heb je niet zo veel. Dit wordt nu al de hele tijd uitgesteld. Grr, stomme slagers. Ik heb wel zin in t snijden.. Het is wel vies enzo, maar het lijkt me wel cool.

(8) Rudolf, the red-nosed reindeer (8)
Die zingen we met koor, en nog een heleboel andere kerstliedjes, ook met kleinkoor. Zo raak je al aardig in de stemming.. Ik zit de hele tijd Rudolf te zingen.. En dat al vóór Sinterklaas! T is toch wat.. Maar die liedjes gaan we dus met koor en kleinkoor op de lerarenkerstlunch zingen. En de leraren mogen ook meezingen. Best grappig, vorig jaar ook meegedaan, dat was best gezellig. Eerst beetje zingen, dan gluhwijn drinken, en dan mogen we weer oprotten en gaan de leraren van een luxe lunch genieten..

Nou, ik geloof dat ik me maar weer even ga verdiepen in magnetische inducties en Lorentzkrachten.. Best grappig, we hebben allemaal 'rechterhandregels', dus op het SE zit iedereen met natuurkunde 2 z'n rechterhand in alle onmogelijke houdingen te draaien. Je lacht je dood, vooral als er een surveillant bij zit die geen natuurkunde geeft.

Welterusten allemaal!

8 Comments:

  • jeeeeeetje het is me toch wat met die trappers van tegenwoordig! wat geeft hun het recht zomaar af te breken? wie denken ze wel niet dat ze zijn??
    overigens, besef dat dit mijn eerste comment is! jeeej!! wees blij, o mensheden, en aanschouw mijn goedheid!!
    oke ik ga maar weer, lijkt me beter voor ons allemaal. ga zo door fen! (venna, vennebos, vennep, venkool, gemma)

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/05 23:01  

  • Rudolf the Red Nose Reindeer, dat is cultuurbarbarisme. En dat is een neologisme..

    By Blogger jesper, at 29/11/05 23:02  

  • Aaargh, Natuurkunde..
    Ik ga dood.. wie gaat er mee ten onder?

    By Anonymous Anoniem, at 29/11/05 23:39  

  • Bedankt voor de eervolle vermelding, die ik natuurlijk volledig verdiende nadat ik en mijn hersenen zich voor meer dan 100% hadden ingespannen.
    We wachten op de prijs.
    :'D
    Stomme trapper trouwens. Nina's zadel, jouw trapper... de fietsen van tegenwoordig!
    Hoe ging natuurkunde...?

    By Anonymous Anoniem, at 30/11/05 11:42  

  • omg Ik wou bijna weggaan ZONDER EEN COMMENT ACHtergelaten te hebbben...! Het is toch wat he. Maar weetje FENNA 3/4 van de mensen.nl.tt COMMENTEN steevast op jouw blog. HINTHINT. en wat een stomme fiets, stoute fennafiets.

    By Anonymous Anoniem, at 30/11/05 13:15  

  • - Haha Maaike, je bent inderdaad de goedheid zelve! =D
    - Jesper: Rudolf is idd een vreselijk kitcherig lied. Maar dat maakt het juist leuk!
    - Siem, ik ben mee ten onder gegaan.. Ik denk niet dat ik hoger dan de vorige keer heb..
    - Ja Myora, ik denk nog steeds over een hele gave prijs na =P
    - Whaha, Nina, ik hoop dat ik de hint goed heb geinterpreteerd, maar ik comment de laatste tijd altijd op mensen.be =P
    Alleen gister had ik geen tijd =P

    By Blogger Fenna, at 30/11/05 15:37  

  • Stoute trapper :O

    By Anonymous Anoniem, at 30/11/05 16:26  

  • haha ik vond het anders best grappig met die trapper, vooral hoe we toen met zn tweeen 'fietsten' maar tis wel stom dat je nu een tijd geen fiets hebt:S (8) haha die kerstliedjes.. ik heb ze ook de hele dag in mn hoofd:p

    By Anonymous Anoniem, at 30/11/05 23:35  

Een reactie posten

<< Home