.

zaterdag, december 31, 2005

Glad ny år

Nou nou wat voel ik mij goed, dit is al de tweede keer dat ik blog, bínnen ehh.. 15 uur! (oid). Niet dat de vorige blog nou zoveel voorstelde (A) maar BOEIEND.

Goed, hm t is oudejaarsdag en daar hoort oliebollen bakken bij! Dat ga ik straks dan ook doen, wij bakken altijd vreselijk veel oliebollen, waardoor we dan altijd nog genoeg hebben voor de gehele maand januari. Best lekker. En natuurlijk, we bakken ze zelf. Gekochte oliebollen zijn vies.. bijna altijd. Dus.. ik roep iedereen op dit jaar zelf zijn oliebollen te bakken!! Het is heel simpel, je zet een pan olie neer, maakt t heel heet, gooit wat meel, appel, rozijnen enzo bij elkaar, gooit telkens met een lepel een klontje van het deeg in de olie en je hebt de héérlijkste oliebollen die je ooit geproefd hebt. Ja zeg, niet gaan zeuren over het niet zo uitgebreide recept.. mijn moeder maakt het deeg (A).

Het is ook érg leuk dat je je weer eens kind kan voelen. Als het sneeuwt kan dat meestal. Daisy en ik hebben ons kostelijk vermaakt door heuveltjes af te sleeën, een Sneeuwpop te maken, wat niet lukte doordat de sneeuw te poederig was, sneeuwballen naar de poppetjes op de basisschool van Daisy te gooien, waarna we erachter kwamen dat zich mensen in de school bevonden (volgensmij ga ik straks een zinsbouwfout maken.. deze zin is té lang), en ons daarna te verwarmen met een beker warme chocolademelk met slagroom. Zo, die zin is ook weer klaar. Donderdag gingen We dus ons beruchte grieks-po-dagje houden.. Het PO is véél te moeilijk maar we zijn wel opgeschoten, we hebben veel zeer grappige mailtjes heen en weer gestuurd met Kees, het was heel gezellig. 's Avonds kwam Burcu ook en toen gingen we Harry Potter kijken enzo =) Ook leuk en die gast ehh Oliver Wood is leeuk =P


Zo, even een plaatje.

Gister gingen Jesper en ik dus aan onze site werken.. jaa dat is een verrassing, ik ga niet uitleggen wat voor site want dat weten we zelf nog niet precies. Daarna belde Miriam en gingen we een beetje hangen bij Miriam.

Ik ga jullie weer verlaten want nu ga ik oliebollen bakken! Maar natuurlijk nádat ik jullie allemaal een

heb gewenst.

10 Comments:

  • YO YO YO ik ben weer eerste commenter!! jaa ik begin er goed in te worden :P oliebollen maken is leuk, maar meestal worden het geen bollen, maar.. andere vormen :P ik ben heel benieuwd naar de site en ook waar de titel van je blog mee te maken heeft.. GELUKKIG NIEUWJAAR!! (K) plien:P
    ps.wat een word verification: xujwjxsi:S

    By Anonymous Anoniem, at 31/12/05 13:26  

  • je bent een goed mens, fen, dat moet ik zeggen.

    In mijn geval gaat het actually bij het olie in de pan doen al mis..vandaar dat ik de oliebolbakkunst overlaat aan mensen die daar meer talent voor hebben (=mijn vader).

    gelukkig nieuwjaar!

    By Anonymous Anoniem, at 31/12/05 14:35  

  • ik heb 4 nagelvijlen ontdek ik nu. is dat niet een beetje overbodig?

    By Anonymous Anoniem, at 31/12/05 16:06  

  • ik kan echt lachen om de variaties die iedereen op zijn naam maakt. dat doe ik dan ook maar. hahahahahahahhahaha

    By Anonymous Anoniem, at 31/12/05 18:44  

  • plien! mag ik een nagelvijl van jou, want mijn nagelknipding is kapot. Als je er daar nou ook een van over zou hebben is dat natuurlijk nog beter..

    En @ Fenna: je blogt in elk geval weer.. :) en je hebt je word verification uitgezet, zie ik. Is dat een bewuste keuze of heb ik er gewoon zoveel ingevuld dattie 't nu wel gelooft?

    Glad ny år to you to0o!

    By Blogger jesper, at 31/12/05 20:00  

  • ik heb het uitgezet, want ik kon niet meer commenten op mn eigen blog en plien ook niet dus toen werd ik het zat. Nu maar hopen dat t niet ondergespamt wordt maar dat zal wel loslopen en anders zet ik het weer aan. Oh plien mag ik ook een vijl van jou! (A)

    By Blogger Fenna, at 31/12/05 20:02  

  • Fenna, je blogt te weinig!

    By Anonymous Anoniem, at 2/1/06 13:24  

  • mee eens mir, helemaal mee eens.



    (haha)

    By Anonymous Anoniem, at 2/1/06 21:05  

  • The lifetime of solar panels depends on the material or type of panel you are using, how well
    they are maintained, and the type of weather in your area.
    These people would like you to believe that it is way too hard to try and
    do on your own. In fact unless they are damaged by a really bad storm, or something
    else it may be years before you need any type of service on them.



    Also visit my web-site - Solarenergie

    By Anonymous Anoniem, at 1/3/13 15:22  

  • Pregnant women should not insert anything into the vagina without consulting
    their physician first. In large amounts, cineole is caustic to human tissue.

    Just take some yoghurt and apply it on the affected area
    of your body two to three times in a day.

    my weblog ... yeast infection treatment

    By Anonymous Anoniem, at 12/6/13 05:31  

Een reactie posten

<< Home