.

maandag, december 19, 2005

Wohnzimmer

Ik had het gister over een spontaan lamlendig gevoel.. Maar soms heb je dat gewoon. Dat je een gevoel hebt wat je niet echt thuis kan brengen. Soms word je wakker en ben je opeens ontzettend vrolijk.. of juist niet. Mm nouja goed.

Morgen hebben we sportdag, basketbal. Is opzich wel gezellig altijd.. alleen is het niet leuk om tegen vmbo-teams te spelen. (no offence.. maar meestal zijn die gewoon.. nouja.). Maar daar hoeven we nu niet tegen te spelen geloofik.. behalve als we in de finale komen maar daar gok ik niet op =P.

Ik voelde me vanmorgen op school ontzettend voor lul staan. En ja, er is nog een reden voor ook (jammer, voor de mensen die dachten.. hehe, heeft ze het eindelijk door..) k moest een practicum doen en dan moest je je bloeddruk en hartslag meten in rust en na inspanning. Wat er dus op neer kwam dat ik 10 keer de trap op en neer moest rennen. En ja er stonden allemaal mensen. Roemer en Rogier schenen daar geen moeite mee te hebben maargoed ik vond het wel erg =P (wel erg grappig hoor, daar niet van). Ben ik zo op en neer aan het rennen.. Miranda: 'Ehh.. Fenna.. wat ben je aan het doen?'

En dan is het nu tijd voor de nodige lichaamsbeweging. Sta maar even op van je stoel en doe een vreugdedansje, want het is bijna vakantie! Nog maar 3 daagjes, waarvan 1 sportdag. En vrijdag is n beejte ontbijten en kerstliedjes zingen. Dus nog maar twee dagen school! Dus.. Sta op en dans! Verzin zelf iets leuks en anders moet je maar even naar fenna zoeken op google.video.com voor een voorbeeld.

Bij msn-smilies is het eigenlijk net zoals bij woorden.. ze moeten integreren. Je kan een smilie, de lading van een smilie ónmogelijk uitleggen.. Als je gaat uitleggen wanneer je deze: =P gebruikt, wordt het een heel raar verhaal. Maar als je hem vaak in z'n context ziet, ja.. dan kan je m zelf ook gaan gebruiken. Maar dan nog gebruikt iedereen smilies op een andere manier. Hmm dit gaat eigenlijk nergens over.

Waar ik me ook aan kan ergeren is dat er geen woord voor gezellig in het engels is. Dat is zó'n gemis, dat merkte ik in Temecula ook heel erg. Dat gebruik je eigenlijk heel vaak, en ze hebben er gewoon géén woord voor.. en dan kan je het ook echt niet uitleggen. Ryan die dacht dat je 'gemütlich' alleen in een zinsverband als 'eine gemütliches wohnzimmer' kon gebruiken.. nee dus.. en hoe leg je dat nou uit..

Ik vergeet telkens dat ik bezig ben met n blog.. en dan laat ik het weer even rusten en dan denkik oohhhja ik was intussen nog steeds aan het bloggen. Hm misschien is nu dan maar het punt aangebroken dat ik ga stoppen. Moeten jullie maar commenten, daar word ik gelukkig van ;)

15 Comments:

  • cosy? ik weet dat er geen woord voor is maar dat komt nog enigzins in de buurt..

    vakantie = wel leuk.. maar ik heb eerst tentamen dus ik vergeet steeds dat het bijna vakantie is..

    By Blogger jesper, at 19/12/05 21:15  

  • ik heb al gedanst! en ik heb zooo'n behoefte aan vakantie. we moeten dan wel nog maar een paar daagjes maar we moeten nog te veel inleveren.. getver:S <-- smiley

    je zou maar het woord gezellig niet hebben.. hm.. lastig zeg.

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 21:28  

  • hm er wordt te weinig gecomment?

    oke alsjeblieft.

    HAHAHA oude sites zijn zooo grappig:P

    en oude foto's ook

    mijn chocoladeletter=op

    ik ben gek. en blond. en lekker niet dik:P

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 22:11  

  • EN NOG EEN!!

    je moet je wel vereerd voelen hoor, kijk nou hoeveel je dr al hebt! en dat in zo'n korte tijd. morgen gaan we laatste worden met basketbal, denk je ook niet? we hoeven iig niet tegen vmboers haha boers. lol.

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 22:14  

  • Je bent niet dik maar dat moet je worden! En is fenna zielig? aah..

    By Blogger jesper, at 19/12/05 22:20  

  • NAH je bent zomaar ineens weg ZONDER doei te zeggen dat kan dus gewoon ECHT niet zie je dat niet in?

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 22:21  

  • fenna zielig? hoezo?

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 22:22  

  • ze heeft wel doei gezegd hoor. ze heeft 3 keer gezegd dat ze wegging.. en ze is zielig omdat niemand comment!

    By Blogger jesper, at 19/12/05 22:23  

  • ow.. ja maar daar wacht ze niet even mee totdat ik weer terug ben! agos.. niemand comment.. straks is ze helemaal blij: jeeej ik heb een heleboel comments, is het alleen van ons..:P

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 22:24  

  • ja dat is ook lullig.. maar aan de andere kant, dan is het wel weer duidelijk wie haar vrienden zijn en wie NIET (haha)

    By Blogger jesper, at 19/12/05 22:25  

  • ja okee...
    ja ik had gebeld om 20:17 venna, omdat je niet reageerde op msn. maar ik wist dat je niet zou opnemen omdat je mobiel beneden lag. maarja, tis altijd te proberen.
    oe 2 q's zelfs in word verification.
    fenna wat heb je toch veel vrienden!

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 22:27  

  • fenna is vriendloos.. zie je nou hoe zielig! tijd voor een vriendje.

    By Blogger jesper, at 19/12/05 22:30  

  • Wat een venclub hier.

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 22:34  

  • ben je nu gelukkig?

    By Anonymous Anoniem, at 19/12/05 22:40  

  • HAHAHA VENCLUB!
    Ik ga een venclub oprichten samen met mir. Maar sst..is een verrassing.. (=kutwoord)

    By Anonymous Anoniem, at 20/12/05 14:33  

Een reactie posten

<< Home