.

vrijdag, december 23, 2005

Kinderen hebben het druk

Nounou, tussen alle bedrijven door heb ik even een half uur rust, en kan ik bloggen. Laat ik maar eens over alles gaan vertellen.

Kerstgala
Gisteravond was het kerstgala. Eerst gingen we optutten bij Miriam =D.. Allemaal heel leuk, mooie jurken, enz enz. We gingen bij Kreta eten en Miriam's vader was zo aardig om ons even met de auto te brengen. Het was supergezellig, het eten was lekker, en we hebben veel gelachen. Zo heeft iedereen bijvoorbeeld even de Kermit-lach gedaan en nouja.. Het was gewoon gezellig.

Kroegentocht door Voorburg
Op een gegeven moment vonden de leraen dat we het restaurant teveel terroriseerden, dus gingen we maar met z'n allen naar Later, in de Herenstraat. Het zat echt helemaal propvol met allemaal mannen van 40, die als je langsliep op een bepaalde hoogte keken en zeiden.. zooo wat zie je er mooi uit!, en met heel 5V pasten we er niet meer bij.. dus gingen we maar wat anders zoeken. Op een gegeven moment liepen we met Laura, Nina, Simone, Daisy, Burcu en Jorinde door de Herenstraat en gingen we voor de grap naar een ouwelullencafe. Dat was het startschot, we zijn alle café's in de Herenstraat afgegaan en hebben overal 1 drankje gedronken en zijn toen weer weg gegaan. In the Fox werden we belaagd door twee gasten die de hele tijd zaten te kijken en tegen ons aan begonnen te lullen, en die zogenaamd bij the Fox werkten maar niet helemaal wisten hoe Voorburg in elkaar zat. Ondertussen hebben we op straat ook allemaal gare fotos gemaakt, denk aan Daisy die in een plantenbak staat, met de anderen als FBI-agenten eromheen.. of Nina en ik die bij een lantaarnpaal aan het paaldansen zijn.. Met zn allen rondom de kerstboom dansen.. Nouja nu weet je wel in welke richting je het moet zoeken denkik ;). Op een gegeven moment waren we nog maar met z'n 4en over, Nina, Simone, Laura en ik. In de lof der zotheid waren we wel iets verder heen en hebben we 5 zuurstokken, 20 tandenstokers en een zoutvaatje gejat. Aan het eind, toen we ongeveer alle kroegen hadden gehad (oja bij de Fox kwamen we Rowdy en Diana (2 leraren) nog tegen) gingen we nog even naar Miriam en daarna naar huis, Siem en Laura bleven bij mij slapen =).

Het kerstontbijt
's Ochtends moest ik helaas weer helemaal brak naar het kerstontbijt van 1D. Nouja eigenlijk niet helaas, want het was hartstikke gezellig! Alles was heel lekker en ik heb me helemaal misselijk gegeten. Helaas (ja, nu écht helaas) konden we niet zo lang blijven want om 11 uur moesten we alweer inzingen voor

Koor
Ja, we gingen kerstliedjes zingen, eerst met kleinkoor en toen met bovenbouwkoor. Het klonk geloofik wel leuk, er waren nog best veel mensen die kwamen kijken en alleen we wish you a merry christmas ging hélemaal mis omdat we elkaar niet konden horen. Maar ach, dat maakt niet zoveel uit =)

Viooldinges
Ik had thuis niet echt veel tijd om uit te rusten want ik had ook nog een of ander kerst-vioolding op het koorenhuis. Was opzich ook wel grappig, we gingen Telemann spelen en nog wat versies van stille nacht. Wel gezellig. Nou goed en toen ging ik weer naar huis, eten, en straks ga ik naar Laura!

Hollywood
Jaa we gaan naar Hollywood.. feesten! Ik heb er zin in, en daarna blijven we met z'n 5en bij Laura slapen, gezellig =D. Ik ben nu vrij moe van gister enzo maar ach, dit kan er wel bij =)

Einde van deze blog.

4 Comments:

  • Met z'n 5en in dat kamertje? Da's wel erg 'gezellig' ja..

    Druk druk druk. Ik kan het me niet voorstellen dat je het nu druk hebt. Het is juist.. relaxed.. vakantie.. rustig.. chill.. onderuitgezakt op de bank hondje aaien.. zomaar iemand opbellen.. laat opstaan..

    Jeweetwel.

    By Blogger jesper, at 24/12/05 01:21  

  • was vakantie maar zo relaxt.. das lang niet altijd zo. maar het was wel heel leuk donderdag avond kerstgala (jammer datk niet mee kon op kroegentocht). vrijdag ochtend/middag was ook gezellig en leuk.. en vrijdag avond/nacht was DA BOMB (haha) maar daar moet je nog over bloggen dus daar ga ik ook niks over zeggen want anders heb ik op je volgende blog niks meer te zeggen...:P
    doei!

    By Anonymous Anoniem, at 24/12/05 18:06  

  • het was zo gaaf.
    (what more do i have to say? hahahah)

    By Anonymous Anoniem, at 24/12/05 18:43  

  • ik moet zeggen dat mensen inderdaad wat minder gul commenten dan bij mij - en hoe onzinnig het ook is, het is wel leuk als iemand comment, omdat ze daarmee laten weten dat ze het gelezen hebben en wel waarderen dat je je best hebt gedaan op zo'n (uitgebreid) verhaal. De meeste lezers kiezen echter voor annonimiteit. Raar.

    By Blogger jesper, at 25/12/05 21:23  

Een reactie posten

<< Home