.

woensdag, december 21, 2005

k j

wat kan je toch een lol hebben op de fiets =D. Gister, een dinsdag uiteraard, zaten plien en ik heel grappig op de fiets. (note: weet je wat het is... ik typ dit en zie alleen maar k's en j's .... om een onverklaarbare reden. waarschijnlijk zitten er daarom zéér veel spelfouten in deze blog.. maar dat kan ik dus niet zien.. het spijt me). Nougoed. Denk je Menno in die 'we zitten om het gymnasium' zegt.. plaats hier een fiets onder. kopieerd it plaatje, en vervang de ene door plien, en de andrere door mij. Dan zie je hoe plien in ik op de fiets zatten. Met van die hand jes dus. en we zongen luidkeels rudolf the rednosed reindeer enzo. heeeel grappig en heel veel mmensen zeiden hoi terug.

Dit is echt zéér irritant, ik zie echt níet wat ik ttypp gewoon. Oee grouwens.. we worden beroemd! met kleinkoor! want er was een wijf van NOS-headlines op school en die hoorde ons zingen en dat vond je zó mooi, dat ze het ing filmen. En dat was heel grappig. En er wordt een reportage over LEon's hongerstaing gemaakt en en en... het was heel grappig want de kerstboom moest op de film dus moesten we in een hele rare pose gaan staan enzo. En ze was tessa aan het filmen achter de piano, en toen meosten wij naar chter anders kereeg ze het er niet goed op.. udds tocen was het zon golfbeweging naar echter zegmaar. Nouja je moet het filmpje maar zien op fe site van NOS-headlines.. ik weet niet wat de url is en min comuter flipt heeeel erg uds dat moeten jullie zelf maar uitzoeken. of iemand moet het maar even commenten ofzo..

Eigenlijk komen de j en de k best weinig voor in de nederlandsche taal. Goh, zo ontdek je nog eens wat! Nog één dagje sochool!!! en dan vakantie. Wat ben ik blij, oo zo blijjjj... ja dat waren nog eens veel j's achter elkaar!

sorry mensen... dit is echt géén doen dus ik kap maar.
EN NOU MOETEN JULLIE IN SHGEMELSNAAM EENS COMMENTEN. (een hele zin zonder j's en ks.. )
want alleen jesper en plien en af en toe een verdwaald iemand (sorry als ik jullie beledig)commenten en adat is heel aardig van de mensen díe commenten maar het zouden er best iets meer mogen zijn :)

zorry ik zeik. morgen gala en vrijedag wat leuke dingentjes. vertel ik nog wel over. xx

6 Comments:

  • kkjj. kjkkj, kjkjjk kkj kj. KK kjkj kkk.

    KKK.

    Jkk kjkj kjkk. kjkj KJ kjkj kjkk.

    j/k ;P

    By Blogger jesper, at 21/12/05 22:41  

  • WTF JIJ STOM WIJF WAAROM NOEM JE MIJ EEN SLET???? Ik zal je ingewanden eruit rukken, je hoofd omdraaien, je in vijfhonderd mootjes hakken wegens deze belediging! Onze vriendschap is VOORBIJ! OVER EN UIT!

    By Anonymous Anoniem, at 21/12/05 23:27  

  • zo. (haha)

    By Anonymous Anoniem, at 21/12/05 23:27  

  • mag ik even opmerken dat dat niet mijn schuld is.

    Bovendien had jij gewoon de groeten moeten doen, want je hebt het wel 3 keer beloofd. Maar 'slet' is natuurlijk een zéér ongelukkige woordkeus.

    Ik stel voor om 'r op te hangen aan een berg en haar ingewanden elke dag door een adelaar uit te laten vreten. Natuurlijk groeit het elke dag welweer aan.. moet je maar geen Goden beledigen (zeker Hera niet).

    By Blogger jesper, at 22/12/05 00:29  

  • hahaha maar ik ben toch altijd nog de mooiste. en ik ga met ares naar bed. lekker puh! kunne jullie niet zeggen.
    kjkjkjkjkjkjkjkjkjkjk.

    By Anonymous Anoniem, at 22/12/05 11:32  

  • ha, de wordverification is zonder k of j, toch nog een meevaller, en zit niet zo te zeuren over comments, want de teksten zijn gewoon goed genoeg om niet becommentarieerd te worden, behalve om te zeggen hoe goed ze zijn, en daar nemen alleen goede vrienden de moeite voor.

    By Anonymous Anoniem, at 27/12/05 23:13  

Een reactie posten

<< Home