.

zondag, december 11, 2005

Beloften

De gedichten!

Lieve Laura,
Kinderen hebben het heel erg druk
Maar jij maakt het wel extreem bont
Schijnbaar interesseert het je geen ruk
Dat je elk gezellig weekend niet komt

Lieve Daisy,
Wat ben jij een asociaal mens zeg
Alsof Nederland nog niet vol genoeg is
Jouw locker staat ontzettend in de weg
Want hij is zo enorm en ook nog eens niet fris

Lieve Fenna,
In de wereld is niet alles eerlijk verdeeld
Jij bent iemand aan wie je je ergeren kan
Veel te goede cijfers die je niet met anderen deelt
Terwijl in de les, slet, wat doe je dan?

Lieve Simone,
Jij bent echt de ultieme bitch weet je dat
Tegen iedereen doe je lullig en direct
Niemand heeft aan jou wat
En je hebt niet door dat niet iedereen dat trekt

Lieve Myora,
Vind je het nou echt nodig om jezelf aan iedereen te tonen?
Krijg je van je ‘vrienden’ niet genoeg aandacht?
Dacht je nou echt dat iemand de musical bij gaat wonen?
Is dat nou wat je verwacht?

Lieve Pauline,
Jij vindt het kennelijk leuk om alles te saboteren
Je woont veel te ver weg om makkelijk iets af te kunnen spreken
Je verpest het voor iedereen, alle keren
En achterop op je fiets kan ook al niet, wat een rotstreken!

Lieve Burcu,
Jij denkt altijd maar gelijk te kunnen krijgen
En dan praat je ook nog eens veel te hard en te snel
Nooit eens komt het in je hoofd op te zwijgen
En anderen gun je geen tel

Lieve Jorinde,
Sommige mensen hebben altijd alles op een rij
Zij lopen nooit achter en vinden zichzelf beter dan iedereen
Zo een mens ben jij
Waar gaat dat toch met jou heen?

Lieve Nina,
Jij denkt echt alleen maar aan je eigen
Zomaar verhuizen naar een enorme villa
Om over de afstand maar te zwijgen
Die is niet meer waar ik zo na school heen ga

Lieve Maaike,
Van een muts ben jij nou het typische voorbeeld
Altijd weer iedereen vragen ‘zit mijn haar wel goed?’
Denk je dat dat mensen niet verveelt?
Hoe zou het zijn als iedereen zo zeikerig doet?

Lieve Allemaal,
Nu is het wel weer uit met dit gezeur
Zoek zelf maar uit wie dit pakje krijgt
Maar wijs het niet zomaar de deur
The return of the kalfsvlees dreigt
Van de Sint

Jaja, dat waren ze =)

Nog iets wat ik al tijden geleden beloofd had; foto's van surprises.


De hond die ik voor Iris had gemaakt


De viool die ik van Ella kreeg =P

Thuis hebben we geen surprises gedaan, dus daar ook geen fotos van. Het spijt me.

Nu dan nog een lijst met mijn bijnamen:

Vennebos
Ven
Fen
Venna
Vensterbank
Venlo
Nieuw-Vennep
Venkel
Vendetta
Venijnig
Fenna-boles
Venneblog
Venclub
Fenclub
Fency
Adventkalender
Gemma

Hmm.. ik vergeet er vast een héleboel.. Wie heeft aanvullingen?

Oja, donderdag heeft Nina verteld wat dat geheimzinnige gedoe inhield =P. Het kwam er op neer dat er een winkel is die 'de Ven' heet, daar wou ze een foto van maken, en die inlijsten =P. Maar ze is er niet aan toe gekomen. Jammer, het was wel een leuk idee =P.

Tot zover het inhalen van beloftes =P.

Gister hebben we voor Shakespeare geoefend, met kleding en al. Het zag er zeer grappig uit. Ik doe een pak van mn vader aan en Jespers schoenen (die veeel te groot zijn), inclusief stoppels en enorme wenkbrauwen.
Plien ziet er écht uit als een hippie-vader, en nja als je het wilt zien moet je maar gewoon komen kijken =P.

5 Comments:

  • pardon! mijn laarzen zijn precies groot genoeg.. :P
    en tegen mij doet sinterklaas altijd heel aardig.. maar nu weet ik wel beter. Wat een klootzak is 't eigenlijk, hm?

    By Blogger jesper, at 11/12/05 20:21  

  • Whahahaha

    Echt zo geweldig, die lullige gedichten! Dit moeten we er echt inhouden, met die 'kalfsragout'! Ik kan trouwens echt niet uit over de lelijkheid van de viool maargoed :)

    xxx Daisy

    By Anonymous Anoniem, at 11/12/05 22:48  

  • potloodVENter.de VENga boys.

    whaa jouw bijnamen zijn cool..

    By Anonymous Anoniem, at 12/12/05 18:15  

  • Ventilator :)

    By Anonymous Anoniem, at 12/12/05 20:06  

  • hahaha Adventkalender:P venz, ventiel, offensief, defensie, effen. oke dit zijn alleen maar domme.

    By Anonymous Anoniem, at 12/12/05 22:18  

Een reactie posten

<< Home