.

dinsdag, december 13, 2005

To fight or not to fight, that's no question

Try to see it my way,
Do I have to keep on talking till I can't go on?
While you see it your way,
Run the risk of knowing that our love may soon be gone.
We can work it out,
We can work it out.

Think of what you're saying.
You can get it wrong and still you think that it's all right.
Think of what I'm saying,
We can work it out and get it straight, or say good night.
We can work it out,
We can work it out.

Life is very short, and there's no time
For fussing and fighting, my friend.
I have always thought that it's a crime,
So I will ask you once again.

Try to see it my way,
Only time will tell if I am right or I am wrong.
While you see it your way
There's a chance that we might fall apart before too long.
We can work it out,
We can work it out.

Life is very short, and there's no time
For fussing and fighting, my friend.
I have always thought that it's a crime,
So I will ask you once again.

Try to see it my way,
Only time will tell if I am right or I am wrong.
While you see it your way
There's a chance that we may fall apart before too long.
We can work it out,
We can work it out.

De songtekst van We can work it out van de Beatles. En tevens de titelsong van ons shakespeare-toneelstuk. Vandaag was dus shakespeare, en het was heel erg leuk. Stuk voor stuk waren het leuke acts en die van ons ging ook wel goed. Lees de songtekst goed, hij staat precies symbool voor ons stuk, een feit waar we heel blij mee zijn. En toevallig genoeg vonden we het nummer pas nadat we het hele script hadden gemaakt, en niet andersom. Alsof je een script vindt, maargoed. Ehm.. maar genoeg over shakespeare.

Het is vandaag uiteraard weer een dinsdag, ik ben dus bij plien, en zij is mijn notaris (hahaha dit verzon ik (plien) zelf). Nienke was er niet, dus we kregen van Mark les (plien: da's een coole gast haha.. hij is leuk:P maar denk nu geen dingen van me he?!:P) en bovendien waren we maar met z'n drieen, dus we hadden lekker veel te doen.

Op het open podium gaan wij Gomarovski doen, die hebben we net gespeeld (note van plien: haha alsof die naam jullie ook echt iets zegt) en het klonk heel lelijk. De kam van Emma's viool is scheef =P. Ik hoop dat het in februari beter gaat. (plien: ja dat moet wel.. haha want ik heb het nog nooit gestudeerd). Ook bedachten we dat we We can work it out op het open podium willen doen, mooi meerstemmig en met vette solo's. En het is geen plan wat niet uitgevoerd wordt. Het wordt dus wel uitgevoerd.

Een ander plan wat vandaag uitgevoerd is, is het ubergave Eros-plan! Het was nog een heel gedoe om het geval op te hangen, maar het is gelukt en nu kan iedereen hem bewonderen op het plafond van Kees' lokaal. Het duurde eventjes voordat Kees het doorhad (lees: totdat Daisy zei: "Kees, kijk eens naar boven"), maar toen moest hij er ook wel smakelijk om lachen.

Na de zware opinierende blog van gister houd ik het vandaag luchtig. Welterusten.

3 Comments:

  • Jullie Shakespeare dinges was geniaal! En die lampenkap van Miriam sloeg alles HAHA :'D

    By Anonymous Anoniem, at 13/12/05 22:37  

  • ik hoor echt NIKS als ik boven zit - sorry hoor :P

    *fluit een liedje*

    Kom, fenna, laten we dansen. Jij doet een pas terug en dan schop ik je een stukje verder.

    By Blogger jesper, at 13/12/05 23:29  

  • ehm...wat?
    afijn, dat plan gaat dus niet uitgevoerd worden. Shakespeare en miriam's lampenkap waren tof (haha) en verder heb ik niks te lullen. Ik ben ziek, dus vraag maar niks.

    By Anonymous Anoniem, at 15/12/05 21:21  

Een reactie posten

<< Home