.

zaterdag, januari 07, 2006

Ingeburgerd?

Ik heb vandaag heel lang aan mijn PO KCV gewerkt, en nu is het af =D. Alleen nog wat dingetjes op de poster plakken.

De nationale inburgeringstest. Ik heb hem gedaan en had een 4,2. Niet ingeburgerd dus. Hm.. helaas. Ze stellen ook wel debiele vragen.. Mag ik alsjeblieft zelf weten of ik met de leraar van mijn dochter ga praten, en wat voor cadeau ik aan mijn collega geef? Je moet de test zelf ook maar even doen, op http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/over.html. Ik ben benieuwd of jullie wel ingeburgerd zijn.. Volgensmij is echt bijna niemand uit Nederland ingeburgerd, naar wat ik van mensen hoor. Ik vind eigenlijk dat ze de test eerst moeten testen (haha dat klinkt grappig) door hem door een groot aantal mensen dat in Nederland geboren is te laten maken. Die mensen zouden ingeburgerd moeten zijn. Dan kan je de gemiddelde score op 5,5 stellen en heb je volgensmij een veel betrouwbaarder beeld. Waarom zou je moeten weten in welke provincie de bloembollensector het grootst is? Daar heb je ook echt erg veel aan in het dagelijks leven..

Wel grappig is dat er gevraagd werd waarom wij vuurwerk afsteken met oud en nieuw. Toen wist ik het goede antwoord eruit te pikken, namelijk (aanschouw jesper, zonder n!!) dat we dat van de Germanen overgenomen hebben, die vuurwerk afstaken om boze geesten te verjagen. (Oh shit nu zeg ik hem voor..) Zo leer je toch nog wat van een PO KCV! Ik weet nu alles over Romeinse feesten, en parallellen met huidige feesten. Jaja!

Mijn lamp is kapot. Ik denk niet dat dit jullie ook maar het kleinste beetje interesseert, maar dat maakt verder niet uit. Die dingen gaan altijd zo dat ik er niet tegen kan dat ie het niet doet, er telkens per ongeluk toch op druk, maar het niet in mn hoofd op komt het lampje te vervangen. Op een gegeven moment vinden mijn ouders het wat te gortig worden en doen zij het maar. Waarschijnlijk wacht ik nu ook maar weer dat moment af =P.

Maandag heb ik een concert met het HIJ. Dat verpest echt verschrikkelijk mijn leven. Omdat mn vader instrumenten moet rijden moeten we al om half 5 in de repetitieruimte zijn, terwijl het concert pas om 7 uur begint. Ik moet tot kwart over 4 bijles geven, dus ik heb geen dag meer over. Het is in Rotterdam, dus dat wordt ook nog eens lekker in de file staan. Alsof ik het nog niet druk genoeg heb deze week, en ik mijn tijd niet beter kan gebruiken.. Het concert zelf is vast wel leuk opzich. Het is voor een of ander bedrijf.. Hm, zal mij benieuwen. Zijn vast niet veel enthousiaster dan die bejaarden die zich hardop afvroegen of we niet iets vrolijkers konden spelen. Die mensen willen met een bedrijfsuitje gewoon duur uit eten, en dan wordt er zo'n dom jeugdorkest uitgenodigd. Hm.

Eigenlijk zou ik nu nog een diepgaand aspect aan deze blog moeten toevoegen, maar dat doe ik niet, ik ga zo naar bed. Doe die inburgeringstest maar, en zeg wat je hebt, daar ben ik erg benieuwd naar =)

7 Comments:

  • 5.1

    By Anonymous Anoniem, at 8/1/06 00:02  

  • 4.7

    Maar die test is raar. Eerst antwoordde ik wat ik ZELF zou doen, maar daarna ben ik toch maar overgestapt op wat zou moeten. Geografische kennis is onzinnig. Nou vind ik het eigenlijk ook wel grappig dat ik niet ingeburgerd ben, mag je daar ook trots op zijn? Dan ben ik het.

    By Blogger jesper, at 8/1/06 00:37  

  • 4.9 :'D

    By Anonymous Anoniem, at 8/1/06 12:37  

  • 5.1, Wij gingen dat ding doen voor ons AK/GS gekut over integratie :)

    By Anonymous Anoniem, at 8/1/06 14:54  

  • 4,9

    en ik ben ook trots.

    By Anonymous Anoniem, at 8/1/06 16:22  

  • 4.4
    het is trouwens echt dom dat je de goede antwoorden niet kan zien, of nouja.. pas achteraf. ik had die vraag over het vuurwerk ook goed, IK WIST HET, en voordat ik het antwoord van jou had gelezen.
    tot ronde 3 gaat het nog goed, maar daarna...
    domme test.

    By Anonymous Anoniem, at 8/1/06 21:34  

  • 5.1, (niet) echt iets om vrolijk over te worden als je probeert serieus te zijn.

    By Anonymous Anoniem, at 14/1/06 21:27  

Een reactie posten

<< Home