.

vrijdag, januari 06, 2006

ONP2

Ik had me net uit de naad gewerkt om een heel verslag van de Oud en Nieuw Party te schrijven, flipt mijn computer en ben ik alles kwijt. Nou, ik haat het om twee keer het zelfde te typen, want dan wordt het tweede een slap aftreksel van het eerste, en het is gewoon saai en irritant. Bovendien was het grootste deel van de vaste lezers van deze blog (dat zijn er ook zoveel =P) er zelf bij, en de rest die heel erg geïnteresseerd is in details moet dat maar gewoon vragen. Een beknopte samenvatting:

- We hebben lekker gegeten
- We hebben een soort jaarverslagspel gedaan met toneelspelen
- De oliebollen waren lekker
- De champagne ook
- Match&Winnen zorgde voor diepgaande gesprekken
- Wij zijn goed in menselijke hopen, knopen en torens bouwen
- Sterretjes zijn leuk (ook in bloemvorm!)
- Grondbloemen doen het goed op ijs
- Groene lucifers (hoe heetten ze nou?) zijn eng
- Net als vuurpijltjes die je in je hand moet houden
- Dat is nog een hele kunst
- Knalerwten, trektouwtjes en knalpistolen zijn altijd leuk
- Maaike en ik hebben 2 uur op de trap geslapen
- Daarna dropen we af en zijn we toch maar naar een luchtbed gegaan
- Na 2 uur op een trap doorgebracht te hebben besef je pas hoe lekker een luchtbed ligt
- Ik vergeet vast allemaal dingen maar dan moeten jullie me maar aanvullen =)

Goed, einde beknopt verslag. Ik heb gemerkt dat ik echt alleen wat kan doen onder uiterste druk. Pas als er heel veel tijddruk is, als een PO de volgende dag moet worden ingeleverd of een toets de volgende dag is, kan ik mezelf er echt toe zetten wat te doen. Daarvoor niet. Best ernstig maar ik weet niet wat ik er aan moet doen =P. Misschien moet ik er een goed voornemen van maken. Oke, mijn eerste goede voornemen: preseren zonder druk. Klinkt raar, de meeste mensen moeten juist leren presteren onder druk. Ach ja, verschil moet er zijn.

Nou heb ik het toch weer over school. Nee ik ga eerst nog even 2 dagen van mijn vakantie 'genieten' en het woord school is vanaf nu in deze blog verbannen. Oja, laat ik eens gaan vertellen wat ik gister allemaal heb gekocht. Dat is namenlijk heel veel, allemaal in de uitverkoop, dus veel voor weinig! woehoe!
Ik heb gekocht:
- Een trui
- Een rok
- Een spijkerbroek
- Een truitje
- Een portemonnee
- Twee friends-videobanden

Jullie hebben ook zo lekker veel aan zo'n opsomming, waarin ik totaal niet beschrijf wat voor soort trui danwel rok danwel spijkerbroek danwel truitje danwel portemonnee danwel friends-videobanden het is/zijn. Ik heb schijt, mijn fototoestel doet het nog steeds niet en ik heb geen zin om alles te gaan beschrijven. Die friendsvideobanden komen vast wel goed van pas in de pauze. We hebben een bepaalde friendsband namenlijk al zó vaak gezien dat we hem kunnen meepraten 'Chandler and Janice's day of FUN!'
Dit is geen leuke en geen boeiende blog, maar ik héb geblogt, en daar gaat het om, toch? =P

9 Comments:

  • Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    By Blogger jesper, at 6/1/06 22:00  

  • Jeeps said...
    dat is waar.. de volgende keer moeten we ook maar kwaliteitseisen gaan stellen. namenlijk? nameNNNNlijk? Sjongejongejongejongejongejonge
    jongejongejongejongejongejonge
    jongejongejongejongejongejonge
    jnogejongejogejongjeongjeongjoen
    jgonefwgnoegnweofn;anjgs;nfs;
    noapnifoanfo;knvlkngoj;lhjreopa

    Dus.

    By Blogger jesper, at 6/1/06 22:01  

  • is danwel aan elkaar?

    en WAT stond daar?

    (poging tot rijm, hahahaha)

    By Anonymous Anoniem, at 6/1/06 23:38  

  • danwel kan wel aan elkaar, ja. Daar stond hetzelfde als eronder, maar hij deed de hele lange sjongejonge op 1 regel - dus gingie na een tijdje het beeld uit en kon je de rest niet meer zien, en dat was oneerlijk, dus heb k t maar opnieuw gedaan.

    (geen poging tot rijm)

    By Blogger jesper, at 6/1/06 23:40  

  • jup, in een opsomming kan het aan elkaar, truitje danwel rok.
    in een andere zin.. ehh.. ehh. Oke, ik ga dan wel.. (weet ikveel) is het wel los.

    P.S. wat is het toch heeerlijk dat ik word verification heb uitgezet =P

    By Blogger Fenna, at 7/1/06 14:00  

  • Jammer dat ik niet bij ONP2 kon zijn, maar ik hoor alle verhalen woensdag op school of morgen op msn!

    Wauw, ik heb iedereen echt gemist.

    Kus, M

    By Anonymous Anoniem, at 7/1/06 21:48  

  • wauuw, je bent terug!! =D

    By Blogger Fenna, at 7/1/06 23:02  

  • onp was echt leuk:D:D ennum... je nieuwe aanwinsten ook (voor zover ik ze heb gezien)
    hm. ik weet niks te lullen.

    By Anonymous Anoniem, at 8/1/06 21:19  

  • idd relaxt dat er geen word verification meer is:D kan ik lekker spammen:P maar omdat ik daar geen zin in heb, en jij denk ik ook niet, doe ik het maar niet.

    By Anonymous Anoniem, at 8/1/06 21:20  

Een reactie posten

<< Home