.

woensdag, januari 18, 2006

reinigingsolie

Achterop het flesje Oogmake-up reinigingsolie van de Hema dat ik gister gekocht heb staat dit:

> HEMA Oogmake-up Reinigingsolie verwijdert alleen waterproof oogmake-up op milde wijze.

Eerst las ik, hema oogmakeup reinigingsolie verwijdert alle waterproof oogmakeup op milde wijze. Oke, dacht ik. Maar toen ik het later nog een keer las (ik vind het altijd leuk om achterkanten van flesjes te lezen, geen commentaar!) zag ik dat er alleen stond, in plaats van alle. Toen begon ik mij te verwonderen. Ik bedacht me dat er vier mogelijkheden zijn waarop het woordje 'alleen' kan worden geïnterpreteerd.

Ze kunnen bedoelen dat alleen WATERPROOF oogmakeup wordt verwijderd, de rest van de oogmakeup wordt niet verwijderd. Dit lijkt me sterk, niet-waterproof-oogmakeup wordt door olie volgensmij ook verwijderd, dat is namenlijk ook oplosbaar in olie. Nee, deze optie lijkt me niet echt waarschijnlijk.

Ze kunnen ook bedoelen dat alleen WATERPROOF oogmakeup op MILDE wijze wordt verwijderd. Dat zou dus betekenen dat alle niet-waterproof oogmakeup op niet-milde, pijnlijke wijze wordt verwijderd. Nee, deze optie kunnen we meteen al afschrijven volgensmij. Het is wel een optie, maar geen waarschijnlijke.

Dan is er nog de mogelijkheid dat alleen waterproof OOGMAKEUP wordt verwijderd. Ook dit lijkt me sterk. De andere makeup lost toch ook wel op in olie? Volgensmij lost ongeveer alles wel in olie op. Hm, nooit zo goed geweest in scheikunde.

De laatste optie, je raadt het al: alleen waterproof OOGMAKEUP wordt op MILDE wijze verwijderd. Hele erge pijn dus als je het op je wangen smeert. Nou, ik heb het geprobeerd, ik voelde niks hoor. Misschien moet je een gevoelige huid hebben om t te voelen.. nou.. ja.. nee, denket niet.

Kortom, ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik vind allevier de opties in ieder geval onlogisch. Een mailtje naar de HEMA dan maar.


"Ik heb een vraag. Toen ik de oogmake-up reinigingsolie van de Hema kocht, zag ik achterop de volgende zin staan:

> HEMA Oogmake-up Reinigingsolie verwijdert alleen waterproof oogmake-up op milde wijze.

Ik constateerde dat je deze zin op verschillende manieren kunt interpreteren.
- Het kan zo zijn dat alleen WATERPROOF oogmakeup verwijderd wordt.
- Het kan ook zo zijn dat alleen WATERPROEF oogmakeup op MILDE wijze wordt verwijderd, en andere oogmakeup op niet-milde, danwel pijnlijke wijze.
- Een andere mogelijkheid is dat alleen waterproof OOGMAKEUP wordt verwijderd.
- En de laaste mogelijkheid is dat alleen waterproof OOGMAKEUP op MILDE wijze wordt verwijderd, de rest van de soorten oogmakeup wordt op pijnlijke wijze verwijderd.

Allevier de mogelijkheden schijnen mij zeer ongewoon toe. Ik ben hier toch wel van geschrokken en durf het product nu niet zomaar te gebruiken. Wellicht zal ik opeens vreselijke pijn lijden omdat ik behalve oogmakeup ook nog poeder op heb? Ik hoop dat U antwoord heeft op deze vraag, alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, Fenna van der Grient"


(haha, je moest invullen of je met mijnheer of mevrouw beantwoord wilde worden =P)

Ik schijn binnen 3 werkdagen antwoord te krijgen. Nou, het zal mij benieuwen..

De verdere status:
ik ben weer ongeveer beter, ben vandaag vrij maar moet latijn en wiskunde leren en naar vioolles.

en oja:
DAISY, GEFELICITEERD!

8 Comments:

  • hahahahahahahahahahaha ik vind het dus heel grappig dat je zo'n mailtje hebt gestuurd!:D

    en van mij ook: Daisy, gefeliciteerd!!!:D

    By Anonymous Anoniem, at 18/1/06 13:05  

  • Ik ga voor de pijnlijke interpretatie. HEMAspul verwijdert alleen waterproof oogmakeup (van de HEMA, geen andere merken natuurlijk) op een milde wijze, maar als je iets anders koopt dan HEMA-producten sterf je een pijnlijke dood want het vreet de helft van je huid weg (The Exorsist, anyone?)

    By Blogger jesper, at 18/1/06 13:21  

  • hahaha dat vind ik wel een goede interpretatie:P

    By Anonymous Anoniem, at 18/1/06 13:38  

  • hahaha ik lach me dood hier. ben benieuwd naar hun antwoord (:

    By Anonymous Anoniem, at 18/1/06 14:17  

  • Klachtenbrieven schrijven is leuk ^^ http://www.koelman.com/brandbrieven is een prof!

    By Anonymous Anoniem, at 18/1/06 17:38  

  • en? hebben ze al geantwoord??

    By Anonymous Anoniem, at 19/1/06 17:57  

  • ben ik de enige die zich afvraagt wie okubw is?

    By Anonymous Anoniem, at 19/1/06 18:37  

  • neej, je bent niet de enige mir =P Ik vraag het me ook af =D

    en nee, ze hebben nog niet geantwoord =(

    By Blogger Fenna, at 19/1/06 18:57  

Een reactie posten

<< Home