.

maandag, februari 20, 2006

lorkwic

haaai!

ow.. sinds wanneer begin ik een blog met een groet? nouja, eens moet de eerste keer zijn he =).

Laat ik beginnen met een foto!



Zo zagen Nienke, Iris en ik er dus uit op het goed foute feest van Mieke en Jesper. Lekker fout dus. Het was erg gezellig. Voor meer foto's moet je op Jespers blog zijn.

Waarom heb ik de laatste tijd geen inspiratie om te bloggen? Hm, misschien heb ik gewoon niks te melden. Vanmiddag wou mijn moeder niet geloven dat je niet zeker kan weten of een stoel in een andere kamer er nog steeds staat als je (en niemand anders) hem meer ziet. Dat kan toch?! (Dit verzin ik niet zelf hoor.. een of andere filosoof zei het, ik weet niet meer welke..) Hoe kan je weten dat een stoel er nog steeds is als niemand hem ziet, voelt, hoort, ruikt of proeft.. (geen commentaar... een stoel kan je vast wel ruiken :P) Het is vanzelfsprekend, ja, dat ontken ik niet, maar het hóéft niet.
Net zoiets als het lichtje van de

Koelkast. Je kunt nooit zeker weten of ie aan of uit is als je de deur dichtdoet (A).

Dan zijn er ook nog de olympische spelen. Ik volg het een beetje half. Vandaag kwam Daisy in het oranje inclusief pet naar school, vanwege een verloren weddenschap. Zeer grappig. En de volgende keer kom je in je schaatspak, he Dais? ;)

Als je je verveelt; kijk dan maar even bij welke filosoof je past.
http://selectsmart.com/PHILOSOPHY/
Ik paste het meest bij Sartre en het minst bij Plato. Wauw!

Dus, genoeg te doen zou ik zeggen, foto's kijken en de test doen. Dan hoef ik nu niet verder te typen he ;)
Veel plezier!

13 Comments:

  • jeej, 1e :) En nee IK KOM NIET IN SCHAATSPAK :p

    By Anonymous Anoniem, at 20/2/06 19:11  

  • Volgens die site ben ik

    *roffel*

    Jean Paul Sartre

    Moet ik toch maar schrijver van vage franse boekjes worden.

    By Blogger jesper, at 20/2/06 19:23  

  • haha de foto's! ik heb inmiddels het eerste deel, maar ik wil ook de echt foute foto's zien:P ach ja, komt wel eens, hoop ik

    By Anonymous Anoniem, at 20/2/06 21:54  

  • ik pas het best bij Kant.
    hm.. juist.

    By Anonymous Anoniem, at 20/2/06 22:02  

  • M'n koelkastlampje was laatst stuk ;D Raar hoor, om in een donkere koelkast naar de melk te zoeken.

    By Anonymous Anoniem, at 21/2/06 15:22  

  • *roffelderoffel*
    Ayn Rand

    Ayn Rand? :S
    Who the heck is that?
    Wie weet over haar iets meer boeiends te vertellen?

    By Anonymous Anoniem, at 21/2/06 21:02  

  • tralalala ik vind dat ik iets moet commenten maar ik weet niet wat dus doe ik maar zoiets onzinnigs als dit terwijl je naast me zit. ik ga naar bed. jij gaat naar bed. wij gaan naar bed. welterusten. slaap lekker. droom fijn. DOEI.

    By Anonymous Anoniem, at 21/2/06 23:23  

  • Ayn Rand (Alissa "Alice" Zinovievna Rosenbaum) (Sint-Petersburg, 2 februari 1905 – New York, 6 maart 1982) was de grote filosofe van het objectivisme en heeft in de Verenigde Staten vele volgelingen. Hoewel ze in Rusland geboren is en in 1922 naar de VS kwam, heeft ze de theorieën van Aristoteles weer doen herleven, maar sloot haar eigen theorieën daarbij in (zoals haar bewondering voor het kapitalisme). Ze heeft het meeste bekendheid gekregen met haar boeken The Fountainhead (geïnspireerd op Frank Lloyd Wright) en Atlas shrugged (geïnspireerd op Nikola Tesla) maar heeft nog vele andere boeken geschreven.


    Dankje, Wikipedia.

    By Anonymous Anoniem, at 22/2/06 15:13  

  • Myora.. wrom neem jij in godsnaam de moeite om dat op te zoeken.. en te kopieren en te plakken.. ?
    Het is de grootste onzin.. maar let niet op mij.. ik zit in/op mijn dieptepunt.. muurvast..

    By Anonymous Anoniem, at 22/2/06 16:55  

  • nee joh, je stijgt vast weer snel =P

    By Blogger Fenna, at 22/2/06 19:43  

  • Good design!
    [url=http://aojmufjn.com/vbfm/pjgq.html]My homepage[/url] | [url=http://hdimlini.com/igsg/xpvt.html]Cool site[/url]

    By Anonymous Anoniem, at 20/9/06 07:23  

  • Great work!
    My homepage | Please visit

    By Anonymous Anoniem, at 20/9/06 07:23  

  • Well done!
    http://aojmufjn.com/vbfm/pjgq.html | http://bjnhjnzd.com/cloj/ltzj.html

    By Anonymous Anoniem, at 20/9/06 07:24  

Een reactie posten

<< Home