.

dinsdag, maart 07, 2006

bloemetje

ik blog! IK BLOG!
aanschouw.

Oe eerst moet ik natuurlijk even melden dat het vandaag sportdag was, en dat wij, wij als loserteam, 1e zijn geworden!! En dat betekent, behalve natuurlijk de eer, ook nog eens een heerlijk stuk appeltaart! (Alleen een beetje jammer dat Yedda van de zelfde taart heeft gegeten. vraag we niet waarom. Maar dat is een vies idee). De finale hebben we met 36-12 gewonnen. Oeh.

Ok en nu zal ik ophouden met opscheppen. De vakantie is weer voorbij, maar hij was heel leuk. Natuurlijk smachten jullie om te horen wat ik allemaal heb gedaan.. (niet chronologisch)
- Naar hollywood (met plien, jo, yo, lau, maaik, siem)
- 2 keer, nee 3 keer naar Rotterdam.. 1 keer met plien lau maaik, 1 keer met moeder, naar broer geweest, en 1 keer naar feestje van mn oom.
- KMA (oja dat was er ook nog..)
- filmnacht
- naar de UVA (hihi heliumballonnen =P)
- naar popocatepetl (ofzo) met kevin, jesper en plien
- tennissen met plien + logeren
- naar lau
- was dat het?
- ik denk het

echt zo lullig, er was een hele leuke foto van ons gemaakt in holly, waarbij we met zn allen met rietjes van 1 meter lang uit een enorme bierkroes dronken... maar die hebben ze niet online gezet =@. GRR

Nu bin ich bij Plien. WANT het is dinsdag.. en dan hebben we tennis.. en dan blijf ik altijd bij plien slapen.. afijn dat WETEN jullie. Waarom vertel ik niet eens iets nieuws? Iets volkomen nieuws... goed.

Het is leuk om rare, vieze en lelijke mensen te re-stylen... in ieder geval in gedachten. Dat deden Plien en ik op de fiets, en we hebben een metamorfose bedacht voor 3 niet nader te noemen zusjes. Goh wat kunnen zij knap worden, als ze door ons onder handen worden genomen! Wij wachten nog op een opdracht, dus voel je jezelf vies en lelijk, meld je dan bij ons aan en dan restylen we je! Op jouw kosten, uiteraard. Wat denk je wel niet!

Dat was wel redelijk nieuw toch? Ik denk niet dat ik het daar wel eens eerder over heb gehad.. Ik moet nog even kwijt: OMG.
jammer dat je karakters niet kunt re-stylen..

Let daar maar niet op. Ik kraam best wel wartaal uit in jullie ogen, denkik. Oja, ik heb een nieuwe trui, nieuwe schoenen en een nieuwe broek. Leuk hah?!

Er staat nu een gaar spaansachtig liedje op. Plien.. wtf is dit voor liedje? Ow, plien weet het niet. Ow.. Jesper heeft het gestuurd. Jesper, je hebt geen smaak.

Oja het is disdag vandaag he.. oe verkiezingen.. spannend. vertel es, op wie zouden jullie stemmen? Hm mss zijn er trouwens best wel mensen die zich ergeren aan het feit dat ik heel vaak de zin niet met een hoofdletter begin. ik zal er proberen op te leten. Ow sjit, wat zeg ik. Ik zal er proberen op te letten. Maar to the point. Op wie zouden jullie stemmen.. Ik weet het niet. Ik heb me er totaal niet in verdiept, maar ik ben dan ook geen 18 he.. Ik kan wel naar de landelijke politiek gaan kijken, maar dat vind ik flauw. Of zou het wel overeenkomen. Nouja, ik weet het niet. Wisten jullie trouwens dat de vader van een brugger van mij de burgemeester van Delft is?

Catullus.

45 Comments:

  • HA! EERSTE!

    ik erger me eerder aan het feit dat je nu wel hoofdletters gebruik. ik doe dat zelf ook nooit. want dat is alleen maar vervelend. mensen restylen is leuk. tenminste, om het te bedenken is iig leuk. Yedda is raar. en vies. bah.

    WHOEHOE WIJ ZIJN HET BESTE LOSERTEAM!!

    Suffenus.

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 14:20  

  • Oja dat is echt lullig dat die foto niet op de site staat! Laten we ze een heel boos mailtje sturen!

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 14:22  

  • ja dat doen we

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 14:26  

  • ja dat doen we

    By Blogger Fenna, at 7/3/06 14:27  

  • Wáárom.. het is oneerlijk, Ibrahim Ferrer is Cubaans en niet spaansachtig, en dat is geen slecht nummer, dat is leuke muziek. Het is sowieso al raar dat je dat niet kent, want iedereen kent Bueno-Vista-Social-Club-muziek. Misschien moet je 't dan toch maar even aan Kevin vragen, die zingt het graag voor.

    En nee, ik heb geen smaak. Dat blijkt maar weer. Dat geldt trouwens niet alleen qua muziek. Maar je snapt natuurlijk wel dat ik nu zwaar beledigd ben.

    Zwáár beledigd.

    By Blogger jesper, at 7/3/06 14:33  

  • Jesper en beledigd over smaak? Kan haast niet. Kijk, als je nou beledigd was over het feit dat allemaal figuren in jouw omgeving het nalaten om in hun blogs en comments de zinnen met een hoofdletter te beginnen, dan was dat vrij logisch. Maar Jesper die beledigd raakt over smaak is niet logisch.


    .....
    Wacht eens even....
    Jesper is ook niet echt logisch, dus misschien is het dan is sommige gevallen wel logisch dat Jesper zich inderdaad beledigd voelt over smaak en dan juist weer niet over mensen die zich niet aan het ABN (nee, niet de amro)houden. (trouwens ik mag nog niet stemmen maar zou waarschijnlijk SP of GL geweest zijn) En dat bedoel ik met 'niet logisch' dus niet stom, of dom of iets anders negatiefs, maar maar juist meer exentriek (qua smaak enzo).

    Mag ik bovendien de dames feliciteren met de door hun op de sprotdag behaalde overwinning. Dat de taart maar goed gesmaakt mag hebben (al heb ik zo wel mijn twijfels als Yedda meegegeten heeft)

    Nou mis ik alleen nog de link met die 3 niet nader te noemen zusjes, want hoe weten jullie nou weer of Yedda 2 zussen heeft?

    En wat betekend Catullus? Het ziet er uit als een boeiende afsluiting, maar misschien bedoelde je er juist niks mee? Catullus?

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 21:15  

  • wie is de burgemeester van delft? (ik schaam mij...)

    Hahahaha Jasper soms ben je best grappig. Maar fenna wil heel graag commenten op jouw comment, dus de eer is aan haar.

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 22:02  

  • hahaha geniaal =P

    nee, we hebben het niet over Yedda gehad, Yedda is te vies en te onmogelijk om over na te denken. En van zichzelf te lelijk.
    Sommige mensen die kunnen best knap zijn als ze er wat aan doen. Op zulke zusjes doelden we.

    Ja had je latijn maar niet moeten laten vallen he ;) dan had je geweten wie catullus was.. nu weet je het ook wel, waarschijnlijk. En als je het nog niet tussen de regels door gelezen had, Catullus is een latijns dichter.

    By Blogger Fenna, at 7/3/06 22:05  

  • haha het feit dat jasper comment onder de naam jasper (tr)

    haha het feit dat jasper's comments altijd heel lang zijn

    Catullus verpest op dit moment mijn leven. Wat kan het mij schelen of die lul Suffenus nou een goede of een slechte dichter vind en wat kan het mij schelen dat mensen een van zijn gedichten op verschillende manieren vertalen en wat kan het mij schelen of het metrum een hinkjambe of een hendecasyllabus is en wat kan het mij schelen of de woordvolgorde in de vertaling hetzelfde is als die van het latijnse gedicht en .....

    zucht.

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 22:09  

  • ik vind

    yedda is wel een beetje vies, en ik vind haar ook best onaardig.
    maar BOEIEND, laat haar lekker stinken. dat is haar zaak, en misschien een beetje haar ouders zaak en die van haar vriend. maar niet die van ons. En volgens mij is ze van binnen best een goed mens, een beetje raar wel, maar goed, daar kom je ook wel weer overheen.

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 22:30  

  • Sinds wanneer hebben we het over Star Wars hier?

    Yedda..Yeda.. Yoda..

    By Blogger jesper, at 7/3/06 22:33  

  • Miriam besef dat Yedda VROEG om een stukJE taart en toen er niet gereageerd werd NOG een keer vroeg om een stukJE taart en dat ze toen uit eindelijk een ENORM stuk pakte met haar stinkende handen. Besef dat ze niet mee deed aan de sportdag, ze was in haar 'gewone' kleren en dat ze alleen op de sportdag was om een stuk TAART van ons te jatten! Bah.

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 22:49  

  • haha waarom moet ik opeens weer aan de menigte van antonio negro denken?

    en natuurlijk aan de vele roddelgesprekken tijdens filosofie als Yedda er niet was. dat waren nog eens tijden.

    dit vindt niemand grappig, behalve miriam en andere filosofen.

    en plien, die ligt ook helemaal dubbel. jesper, zeg alstjeblieft dat je alles van antonio negro weet!! alsjeblieft!

    ow en miriam, nu ik me toch tot jou richt, STUUR NU EEN FOTO VAN OPA.

    Yedda

    By Blogger Fenna, at 7/3/06 22:52  

  • het feit dat ik mijn fietssleutel kwijt ben, en dat ik mijn andere ook kwijt ben. en dat ik nu een nieuw slot moet. en dat ik dat zelf moet betalen. is dat duur?

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 23:06  

  • Ik ben het met je eens miriam.

    Maar dat van die taart is wel raar, moet ik zeggen:S

    By Anonymous Anoniem, at 7/3/06 23:08  

  • Antonio Negro, de homeopathie-gast?

    Nee. Daar weet ik niks van.

    Ik bedoel:

    Daar weet ik alles van!
    (krijg ik nu een koekje omdat ik het gezegd heb)

    By Blogger jesper, at 7/3/06 23:27  

  • nee, antonio negro doet niet aan homeopathie. het was iets met een menigte. dat was het enige wat ik uit yedda's praatje kon opmaken.

    By Blogger Fenna, at 8/3/06 19:09  

  • Ach.

    Mag ik TOCH een koekje?

    By Blogger jesper, at 8/3/06 19:41  

  • Als je toch gaat uitdelen Fenna, lust ik ook wel een gevulde koek. Een speculaasje mag ook wel hoor.

    (nuttige comment)

    By Anonymous Anoniem, at 8/3/06 23:21  

  • Ohh ja fenna, ik ook! Bak maar sprits! Of chocolatechip-cookies, of brownies, of of of.. hm.

    By Anonymous Anoniem, at 8/3/06 23:39  

  • JULLIE moeten ECHT werken aan jullie Bert en Ernie. Dit MOET je dus ABSOLUUT associeren met als bert de koekjestrommel pakt en dat iedereen dan moet raden wat er inzit.. en dan zegt Ernie: een koekje. En dan is het goed en dan krijgt ie een koekje. Dus dan raadt Kermit het ook en Grover ook.. en dan is Bert compleet in de war omdat al z'n koekjes opeens op zijn.

    Weer wat geleerd van meester Jesper. Geen probleem hoor. Ik doe het graag. Het is mijn burgerplicht.

    By Blogger jesper, at 8/3/06 23:44  

  • Heej Fenna,

    Waarschijnlijk kan ik zelf de 18e niet, maar Leon en Jarno klonken wel enthousiast (maar ik weet dus niet zeker of ze komen). Verder zijn er maandag op het masterlab nog plaatsen vrij (masterlab Energie) dus als je zin hebt kan je er nog heen: www.nat.vu.nl/pr/masterlab/materie

    Groetjes!
    Guus

    By Anonymous Anoniem, at 9/3/06 09:33  

  • oe oke,

    we hebben er al over gedacht om naar t masterlab te gaan, maar het komt eigenlijk niet zo goed uit =(

    jammer dat je niet kan op de 18e. maar wel leuk dat leon en jarno dan mss wel kunnen
    we weten alleen niet... hoe ze thuis moeten komen of waar ze moeten slapen oid......

    oja koekjesmensen, jullie mogen wel een speculaasje wnat die heb ik over van mijn brood. maar jesper zit hier niet op school dus die krijgt niet. plien en jasper wel.

    groetjes van pauline aan de amsterdamse studenten =P

    en van mij ook natuurlijk =P

    By Blogger Fenna, at 9/3/06 11:28  

  • ik ga dus wel naar dat gedoe maandag.

    :D

    By Anonymous Anoniem, at 9/3/06 22:32  

  • ik ook:)

    By Anonymous Anoniem, at 10/3/06 22:46  

  • ik niet!

    (trouwens grappig dat miriam altijd ':D' doet en maaike altijd ':)')

    By Blogger jesper, at 10/3/06 23:27  

  • D))D)D)D)D)DD)D))D)DD))D

    de strijd is losgebarsten

    By Anonymous Anoniem, at 11/3/06 12:06  

  • HAHAHAHA

    By Blogger jesper, at 11/3/06 17:02  

  • :):):):):):):):):)


    Hebben júllie wel eens een blijheidsaanval? Hm? Hm?

    By Anonymous Anoniem, at 11/3/06 17:07  

  • jaaaaaaaaa uiteraard

    ik ben meer van de =P

    =P =P =P =P =P

    By Blogger Fenna, at 11/3/06 22:03  

  • Wat ben ik dan?

    Shit, ik mis een identiteit..

    By Blogger jesper, at 11/3/06 22:20  

  • hee fenna moet je nou zien hoeveel er gecomment wordt op jouw blog? zet dat je ertoe aan om vaker te bloggen? :P
    ik gebruik het meest :P die heeft geen langwerpige ogen.
    -) en dat is een cycloop.

    By Anonymous Anoniem, at 12/3/06 13:35  

  • ik HAAT =P en :P

    By Anonymous Anoniem, at 12/3/06 15:47  

  • Oja? Wat hebben zij jou dan misdaan joh? Doe 'ns niet zo agressief/vijandig joh, Miriam. Er zijn vast ook mensen die :D haten.

    Weet je wat!

    Ik HAAT :D.

    By Blogger jesper, at 12/3/06 17:55  

  • aaahh miriam waarom haat je mijn geliefde =P? :(

    By Blogger Fenna, at 12/3/06 21:24  

  • Ik haat :P ook.

    By Anonymous Anoniem, at 12/3/06 21:50  

  • En haat je dan alleen ':P' of ook de persoon die er achter zit?

    Nou?

    He?

    Nou?

    Of bedoel je dat helemaal niet?

    By Blogger jesper, at 13/3/06 10:05  

  • ooh jesper je zit gewoon mijn vrienden tegen tegen mij (en plien) uit te spelen!

    ts.. hoe durf je! =P

    By Blogger Fenna, at 13/3/06 15:06  

  • Dat krijg je als jij niet genoeg blogt om mij (ons) bezig te houden.

    Eigen schuld. :P :D :) =P

    By Blogger jesper, at 13/3/06 15:49  

  • :D:):P=P;)*)-)<*)>)|)
    I love them allllllllll.

    By Anonymous Anoniem, at 13/3/06 16:29  

  • :P dat is toevallig wel de letter van mijn naam he! niet zomaar beledingen!!! tsss

    By Anonymous Anoniem, at 13/3/06 20:15  

  • Dit wordt saai.

    41 comments, dat is een lelijk getal. Daarom maak ik er maar 42 van. Veel beter.

    By Blogger jesper, at 16/3/06 23:58  

  • tss wat denk je wel niet?

    maar ik vind wel dat er weer gecomment moet worden zolang fenna niet blogt. en 43 is geen mooi getal. jammer dan.

    de 100 gaan we niet halen want ik zal ervoor zorgen dat er zometeen een nieuwe blog komt.

    By Anonymous Anoniem, at 17/3/06 19:49  

  • Je verneukt 42 :O Dat was net zo mooi.. nouja, 44 mag er ook zeker wezen.

    En erg succesvol ben je niet he? Hm. Ze heeft nog niet geblogt, bedoel ik.

    By Blogger jesper, at 18/3/06 00:48  

  • uh.. stomme vraag misschien (aangezien jullie allemaal anti-yedda zijn) maar heeft iemand de msn van Yedda? Ik werk bij haar en ik zou haar vervangen maar ik ga veel liever naar Parkpop.. en ik zie haar nooit dus heeft iemand toevallig haar msn/achternaam/hyves weet ik het..? =S

    By Anonymous Anoniem, at 19/6/06 12:26  

Een reactie posten

<< Home