.

maandag, maart 27, 2006

huppelhuppel

Ik zal deze keer opletten dat ik de blog niet 3 keer post.

De toetsweek is weer in volle gang.. vandaag natuurkunde en frans, morgen filosofie. Ik moet oppassen dat ik niet teveel ga ouwehoeren met veel te lange zinnen, en 5 keer het zelfde zeggen, dat krijg je ervan als je teveel in het filosofieboek leest.
Of met andere woorden: veelvuldig lezen in het boek 'wij denken over kennistheorie' zou de oorzaak kunnen zijn van langdradig praten en 5 keer hetzelfde zeggen. Oke ik hou op.

Woensdag eindexamenconcert van 6V. Was heel gaaf =D. Donderdag gelasergamed met 1D (leerlingmentorklas). Was leuk, gezellig. Ik had het nog nooit gedaan, en in de eerste ronde was ik heeel erg slecht =P. Maargoed, daarna ging het wel beter. Vrijdag ging k met Thijs en Sebastiaan op een pianouitvoering van Sebastiaan spelen. Was ook wel leuk. Genoeg over mijn belevenissen =P.

Ah, ik heb hier zo'n watervaste stift liggen, en die ruikt echt lekker.. Ik vind dat soort dingen zo lekker ruiken.. Nieuwe tennisballen, parkeergarages, typex, lijm, ehm nog meer? Vast wel.. Dat zijn typisch van die dingen die sommige mensen héél vies vinden en sommige mensen heel lekker =). Wat een constatering. Zou er een stofje in al die dingen zitten wat het zo lekker doet ruiken?

Ik ben echt verslaafd aan goldminer de laatste tijd.. Eigenlijk is t heel saai.. Je moet gewoon goudblokken en diamantjes naar boven takelen. Maar het is leuk =D.

Oh, had ik al verteld over afgelopen zaterdag? Hm nouja, dat heeft Nina al gedaan =).

Ik kan trouwens heel erg lachen om de plaatjes die in het filosofieboek staan. Bij een stukje over 'kennis is macht' staat een bad met klimop erin. bij een stukje over feitenkennis staat een poppetje met uitpuilende ogen en tong dat zegt 'feitjes feitjes lekkere feitjes!'. Bij een ander stukje over kennis is macht staat een hand met een slak erop. Best wel vies trouwens =S.. Gelukkig heeft ie een latex handschoen aan. Bij een stukje over introspectie staat een poppetje (wederom met uitpuilende ogen) dat een buis vasthoudt dat vanuit zijn ogen in zijn mond gaat. En ga zo maar door. Nu vraag ik mij af.. wat voor persoon heeft de plaatsjes van het boek verzorgd... Zit er nog een diepere betekenis achter of heeft diegene gewoon héél véél droge humor?

Er zit een Starbucks in Berlijn trouwens!

Het wordt warm! (Dat ik vrijdag kletsnat geregend ben vergeten we even) De vogeltjes fluiten weer! (Dat het stormt vergeten we ook even) Je kan bijna zonder jas lopen! Het is langer licht! (Jaja, ik wéét wat de zomertijd inhoudt) Iedereen (inclusief ik dus) wordt vrolijk!


Kortom: Lente

Ten slotte de vraag des levens: Wie weet wat het verschil is tussen de correspondentie-theorie van de waarheid en het positivisme?

108 Comments:

  • ik ga niks zeggen over de toetsweek. ik ga niks zeggen over leren.

    goed. ik vind watervaste stifen en benzine en garages en nieuwe tennisballen en tippex en lijm enzo vies. ik snap gewoon niet dat je dat lekker kan vinden. maar het is wel handiger. dan heb je vaker dat je iets lekker vind ruiken dan vies. maarja, dat heb ik nou eenmaal niet. pech.

    haha en goldminer is cool! alleen ik doe het nooit meer de laatste tijd. mag ook niet deze week. maar straks wel eventjes... heeeel eventjes maar, na het typen van deze comment. voor een keer dan.

    ik wil die plaatjes-bedenker van jullie filosofieboek ontmoeten. hij is mijn held. als je van droge humor houdt moet je 'de avonden' van gerard reve lezen.

    Toen ze weg waren, bleef hij voor de boekenkast staan en graaide in een stapel kranten. Hij luisterde naar het tikken van de klok en de geluiden in de woning boven hem. Plotseling bekeek hij scherp de bovenkant van een krant en las de datum. "Natuurlijk," mompelde hij, "dat is vandaag."

    Ik heb zin in Berlijn!

    Ik hooouuuuu van lente. echt. lente is:
    - zonnetje
    - krokussen
    - lammetjes
    - vlindertjes
    - geel en lichtgroen
    - verliefd zijn
    - zonder jas
    - buiten lunchen met een broodje gezond
    - iets minder bleek worden
    - een nieuwe zonnebril kopen
    - fluitende vogeltjes
    - fris en fruitig
    - peren
    - vrolijk zijn.
    ok zo is het wel weer genoeg.

    En sorry, ik weet geen antwoord op je levensvraag.

    By Anonymous Anoniem, at 27/3/06 21:55  

  • OH! ik was huppelen vergeten!!!

    By Anonymous Anoniem, at 27/3/06 21:57  

  • Ik zal het maar eerlijk bekennen.
    Het is bijna een beetje een teleurstelling als jij blogt, want je wéét gewoon dat je het dáár dan weer 10 dagen ofzo mee moet doen.
    Dat is je eigen schuld hoor.

    En die filosofieboekplaatjes zijn verschrikkelijk. Ik kan niet begrijpen dat dát jouw held is, Plien. Die plaatjes zijn absoluut niet grappig namelijk, je ergert je er gewoon aan. Dan lees je een stuk en dan staat er een plaatje bij waar je na 10 minuten over kan concluderen dat het ten éérste nergens op slaat en ten twééde ook nog eens ontzettend lelijk is. Die man heeft minstens een half uur van mijn leven verspild.

    By Blogger jesper, at 27/3/06 22:11  

  • Fedor Limperg is de tekenaar.

    De foto's zijn van Wildvlees, Amsterdam


    haha. wildvlees?

    By Blogger Fenna, at 27/3/06 22:18  

  • omg dit moet je doen:

    http://www.spele.nl/show.php?id=422&data=1129734721

    hahahah

    By Anonymous Anoniem, at 27/3/06 22:34  

  • dat plaatje vind ik trouwens heel leuk fenna:P

    By Anonymous Anoniem, at 28/3/06 12:08  

  • geweldig spelletje, al lukt het me zelfs niet in de stand "makkelijk" om het uit te spelen. Verder: Lang leve het huppelen.

    By Anonymous Anoniem, at 28/3/06 21:06  

  • boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    By Anonymous Anoniem, at 28/3/06 21:35  

  • HAHAHAHAHAHAHA.

    By Blogger jesper, at 28/3/06 21:49  

  • dan moet je schrikken.

    By Anonymous Anoniem, at 28/3/06 21:51  

  • Wie van jullie huppelt dan ook daadwerkelijk?

    By Anonymous Anoniem, at 28/3/06 22:07  

  • ik moest lachen om jasper. sorry.

    aaaAAAAH! JEZUS PLIEN! Wat doe JIJ hier nou weer? Ik schrik me de tering!

    By Blogger jesper, at 28/3/06 23:29  

  • haha ik heb de drie z's geraden.

    By Blogger jesper, at 29/3/06 11:56  

  • goedzo! helemaal uit jezelf? met de derde ook?

    By Anonymous Anoniem, at 29/3/06 16:30  

  • helemaal niet goedzo!

    de eerste heeft mieke geraden

    de tweede is fout

    de derde ook... wat denk je wel niet.. wij zijn geen nazi's :P

    Ik huppel. Heel soms. als ik heel vrolijk ben =P. Of als ik in een rare bui ben. Wie is die anonieme pielewapper?

    By Blogger Fenna, at 29/3/06 16:34  

  • Huppelen is voor watjes!

    By Anonymous Anoniem, at 29/3/06 17:23  

  • zon zee en zand?

    nee, vertelt het nou maar. het is nu genoeg geweest.

    By Anonymous Anoniem, at 29/3/06 17:26  

  • haha haha haha ze raden het nooit.

    By Anonymous Anoniem, at 30/3/06 16:04  

  • huh maaike weet t toch wel?
    of was jij daar niet bij? hm zal wel niet dan

    nog steeds maar 1 van de 3 geraden.. slecht hoor

    By Blogger Fenna, at 30/3/06 16:16  

  • yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    By Anonymous Anoniem, at 30/3/06 17:14  

  • staan jullie welis op je hoofd?

    ik dinsdag nog

    By Anonymous Anoniem, at 30/3/06 20:06  

  • eerlijk gezegd niet..

    doe de groeten aan kathie

    By Blogger Fenna, at 30/3/06 20:12  

  • MIRIAM op haar HOOFD gestaan?

    Dat moet ik zien. Hahaha dat moet ik echt zien, hahahaha. Hahah ik krijg gewoon spontaahahahan de slappe lahaha.

    By Blogger jesper, at 30/3/06 21:10  

  • HAHAHA Miriam dat was ik helemaal vergeten! Daar was ik bij! Dat was zo grappig!

    (ik ben wel enthousiast vandaag zeg)

    By Anonymous Anoniem, at 30/3/06 22:21  

  • JIJ huppelen? Haha, daar zou ik ook wel van staan te kijken zeg maar zogezegd enzo.

    By Blogger jesper, at 4/4/06 17:53  

  • FENNA! VANMIDDAG SCHRIJF JE EEN NIEUWE BLOG! IK BEVEEL HET JE! EN NIET ZEUREN, JE HEBT GEEN TOETSEN MEER.

    By Anonymous Anoniem, at 5/4/06 09:19  

  • Autoritair meisje, die Plien. Fenna, ik zou het niet doen! Kom een keer voor jezelf op!

    By Blogger jesper, at 5/4/06 14:47  

  • honderd comments.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 22:58  

  • fenna wanneer ga je weer bloggen?

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 22:58  

  • we zijn op al hard op weg.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 22:59  

  • honderd
    hundred
    cent
    hundert
    ciento
    cento
    hundrede
    hundre
    hundra
    shen
    hûndert
    centum

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 22:59  

  • dat hadden 10 comments kunnen zijn. verspilling.

    100. 100. 100. 100.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 22:59  

  • nog maar 65

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 22:59  

  • En fenna: als je blogt, doe het dan LEUK want het stelt steeds minder voor. Sorry, maar het is wel een beetje zo. Blogverloedering.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:00  

  • leveninblaaspoging2

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:01  

  • blaas blaas blaas

    fffffffffffffffffffffff

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:01  

  • precies! tommiethalion.blogspot.com is ook weer leven ingeblazen en nu zetten we fenna onder druk om ook hier weer leven in de brouwerij te maken. krijgen.

    Dus.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:02  

  • Net een ballon he, trouwens. Het leven is net als een ballon op tafel. En een blog is net als een ballon - maar dan niet op tafel, want dat slaat nergens op. Niet bij een blog. Dat snap jij ook wel toch, Iggy?

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:02  

  • ik hou van:

    - subwoofers

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:03  

  • - jip en janneke?

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:03  

  • ja, en ballonnen zijn cool. als ze mooi en vol zijn.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:04  

  • en vooral als ze vol helium zitten

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:04  

  • - maarten (hahahahaha)

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:05  

  • Zoals wel meer dingen mooi zijn als ze rond en vol zijn en lelijk als ze plat en leeg zijn.

    Zoals:
    - Hersenpannen.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:05  

  • - knorretje

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:05  

  • - ik heb harry potter 6 net uit.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:06  

  • - waterkruiken.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:06  

  • - nu pas? je loopt achter.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:06  

  • - 1e uur vrij

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:07  

  • ja weet ik. maar ik had er de hele tijd geen zin in. maar nu heb ik het in een paar dagen gelezen.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:07  

  • aaah ik heb een soort van eigen blog gecreeerd waar nu op gecomment wordt! wat cool!

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:08  

  • - de i

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:08  

  • Ik heb het in één dag gelezen, in het engels.. maar toen had ik zomervakantie. Was in Frankrijk. Daarna heb ik toen een hele dag klarinet gespeeld en ik ben nog nooit zo goed geweest als ik toen was.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:08  

  • - de j.

    DE J.

    JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

    is mooier.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:09  

  • - vic de vitaminevreter

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:09  

  • - de drie Z'en. onee 4.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:09  

  • Hou op.

    Zoenen, zonnen, zonnebloempitten, zabbazabba?

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:10  

  • we zitten al op 61 dat gaat snel

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:10  

  • blog fenna, blog

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:10  

  • Fototoestellen, cameratoestellen, camera's, kiekjesmakers. Waarom hebben we vier woorden voor PRECIES HETZELFDE?

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:11  

  • goed fout fout fout.


    HA!

    maar zabbazabba is ook wel een goeie. maar hij hoort er niet bij

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:11  

  • Fenna, alsjealsjealsjeblieft, blog weer eens

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:11  

  • mooi, nog maar een stuk of 35 dus

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:12  

  • 34 nu dus

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:12  

  • Je moet niet smeken. Dat is zielig. Op je knieen door het stof is NIET de tactiek die wij hier toepassen. En als je het daar niet mee eens bent, nou, dan PLEUR je maar een eind op!

    Een stukje naar rechts.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:12  

  • sorry, correctie 32

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:12  

  • haha fenna er zijn al 5 mensen die mee doen!

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:13  

  • En ook niet spammen, je moet wel iets zinnigs zeggen.. zucht, jij moet nog veel leren.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:13  

  • hehehe, Jesper, ik ben toevallig op jouw verzoek laatst wel in het midden gaan staan

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:13  

  • pompiedom

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:13  

  • aftellen kan soms heel nuttig zijn hoor.

    verder, dank voor deze wijze levenslessen die je mij nu volledig, zonder enige vergoeding aanbied, geheel vrijblijvend

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:15  

  • Het was wel even nodig geloof ik he. Sjongejongejonge.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:16  

  • he iggy, hoe lang gaan we dit nog doen?

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:16  

  • tot de 100 minstens!

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:17  

  • poeh poeh. dan pak ik mijn breinaalden er even bij.

    PROBLEMEN MEE?

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:17  

  • ik haat:

    - de klok

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:18  

  • He jip, doe 's ff normaal tegen die Iggy joh.

    Jézus.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:18  

  • alsof jij nu nuttige comments schrijft zeg. Kijk eens een goed voorbeeld hoe het dus wel moet:

    Fenna, naar aanleiding van de stelling in de oorspronkelijke post was ik toch wel benieuw naar jouw standpunt aangaande deze uitspraak. Ik stel dan ook zeer nadrukkelijk voor dat je zo snel mogelijk, daarmee dus zeer spoedig een nieuwe blog schrijft om dit te verduidelijken.
    Hoogachtend......

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:18  

  • en mag ik weten waarom Plien de klok haat?

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:19  

  • hé anoniemerd!

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:19  

  • jip hou je mond!

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:20  

  • ja dat mag je weten. nouja de klok eigenlijk zelf niet. dat is meer omdat je de tijd moeilijk kan haten. maar ik haat het dat tijd te snel gaat. dat het nu al 23:19 is. dat dus.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:20  

  • Sinds wanneer geef jij mij de voorbeelden? Het wordt hier steeds gekken. In deze bizarre atmosfeer is het praktisch onmogelijk als levend organisme tot ontwikkeling te komen. Uit deze verstikkende toestanden moet een nieuwe post van Fenna oprijzen - de zuurstofrijke lucht zal weer stromen en onze longen openen, en wij zullen wederom naar volle lust het levenslied kunnen zingen. Wauw, wat een zin.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:21  

  • hahaha fenna ik praat met joren.

    ik doe nu maar of je er bent en dit leest.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:21  

  • PRAAT NIET ZO INGEWIKKELD

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:22  

  • stijlvol Jesper.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:22  

  • Janneke wil buitenspelen.

    Maar ik moet hier posten van Iggy. En van Plien. Die twee zijn wel grappig samen maar soms wordt het me wel wat teveel. Dan wil ik liever gewoon naar buiten. Spelen met Janneke.

    Ze roept al bijna.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:22  

  • wie? ik?

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:22  

  • JIIIIIIIIIIIIIIPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:23  

  • niet te snel nu, of willen we over de honderd heen?

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:23  

  • ja, jij.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:23  

  • nee niet jij plien

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:23  

  • JANNEEEKEEEEEEEEEEKKEEEEEEEE! Ik kom al biijijijijijna.

    Gatver. Dat was echt niet vies bedoeld ofzo. Sorry.

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:24  

  • JIP! GEDRAAG JE VERDOMME.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:24  

  • nee, tuurlijk niet, dat was Iggy

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:24  

  • Bijna klaar. Iggy is uitgeschakeld. Plien is dood neergevallen tijdens het hevig typgeweld. Ik volbreng de taak.

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:25  

  • Zo. Bloggen dus, Fenna.

    Dit zijn er 100.

    STOP!

    By Blogger jesper, at 10/4/06 23:25  

  • stom jesper, dit is 102

    By Anonymous Anoniem, at 10/4/06 23:26  

  • Lol is er af en ik kan niet meer tot de 150, want je kan maar een bepaald aantal comments per post (hoeveel weet ik ook niet, maar ik haal de 150 niet meer).

    By Blogger jesper, at 11/4/06 15:23  

  • Fenna lijkt wel harteloos, 105 comments van mensen die niets te doen hebben (ow, nu 106) en toch blogt ze niet :(

    By Anonymous Anoniem, at 11/4/06 17:43  

  • Fenna is cold as ice.
    Hard als steen.
    Harteloos.

    Dat zeg ik.

    By Blogger jesper, at 11/4/06 17:53  

  • Mijn god mensen...get a life. In godsnaam. Ik word hier gewoon bang van.

    (maar thomas is wel ontzettend grappig. dat mag gezegd worden)

    By Anonymous Anoniem, at 11/4/06 18:19  

  • Tuurlijk, je mag (bijna) alles zeggen, dus dat mag ook gezegd worden.

    En dat is grappig, dat je zegt dat je daar bang van wordt.. want ik herinner mij..

    ah, laat ook maar.

    By Blogger jesper, at 11/4/06 20:29  

  • WAUW

    it's such a honor to me

    oke laat maar.. na 109 comments kan ik natuurlijk niet meer achterblijven met bloggen he.. maar daar heb ik nu geen tijd voor.. dus ik beloof jullie.. morgen komt er... IETS HEEL SPECIAALS

    maak je borst maar nat.

    By Blogger Fenna, at 11/4/06 22:56  

  • BLOGGEN JIJ NIET COMMENTEN.

    volgens mij werkt de leveninblaaspoging. en ooowweee ik bel je midden in de nacht op en dwing je te bloggen als je dat nog niet gedaan hebt morgen!

    By Anonymous Anoniem, at 11/4/06 22:58  

  • I CAN DO IT!

    (en ja ik heb het recht op caps op mijn eigen blog (A) )

    waarom smst johan mij?

    By Blogger Fenna, at 11/4/06 22:58  

  • hij vindt je heel ******** met ** en die grote *** zijn ook **. Daarom.

    By Blogger jesper, at 11/4/06 23:04  

  • Hallo daar,

    Ik zag op deze weblog dat mijn naam viel ivm illustraties voor filosofieboeken. Geinig...

    Meer illustraties staan op:
    http://www.filmstart.nl/fedor/
    (Mocht daar interesse naar zijn)

    Een prehistorische site, maar ik heb geen tijd om een nieuwe te maken.

    groeten,
    Fedor

    By Anonymous Anoniem, at 6/5/06 13:17  

Een reactie posten

<< Home