.

zaterdag, maart 18, 2006

ZZZ

Haaaiii!

Zo. Na 44 comments is het mooi geweest. Tijd voor een nieuwe, sprankelnieuwe blog.

even de stand van zaken:

- vanavond gaan we uit eten en daarna uit.. Gezelli!
- op het open podium gaan we 'Suddenly I See' van KT Tunstall spelen. Zin in =)
- Jongens zijn raar.
- De toetsweek nadert. Aaah!
- Gister was bruggerfeest. Dat was grappig.
- Hee.. als je 5 keer op shift drukt krijg je een gaar schermpje..
- Sultana hartig is lekker.

Zo, nu zijn jullie weer helemaal bij. Niet dat er zoveel boeiends staat hierboven, sterker nog, er stáát niks boeiends, maar daar moeten jullie maar mee leren leven.

Het lijkt mij best wel een uitdaging om een broodje aap verhaal de wereld in te brengen.. Hoe gaaf zou dat zijn, als op een gegeven moment heel veel mensen het over iets hebben, en dan denk jij HA dat heb ik de wereld in geholpen.. Maar dat is nog niet zo eenvoudig denkik... Het moet schokkend zijn, vreemd, in ieder geval de moeite waard om door te vertellen. Maar het moet ook wel geloofwaardig zijn. Anders denkt iedereen gelijk.. ja dag.. das toch niet waar.
Maar het moet ook geen.. mensen op ideeën brengen.

Je hebt bijvoorbeeld dat verhaal van die 'smilie-gang', jeweetwel, die dan je mondhoeken open zouden snijden enzo. Dát vind ik nou geen leuk verhaal.. Stel dat er mensen zijn die het echt gaan doen.. Die op een idee worden gebracht. Nouja. Het verhaal van het vrouwtje dat haar hond (kat?) in de magnetron stopte, waarna deze uit elkaar spatte en het vrouwtje de fabrikant aangeklaagd heeft, is wel zeer grappig. Het is niet waar, zo'n rechtszaak schijnt er nooit te zijn geweest..

Komop, laten we samen spannen! Laten we een gerucht verspreiden.. Alleen.. wát?
heeft iemand een idee? =P Ik hoor het graag!

Haha donderdag bij scheikunde was zeer grappig.. Korte samenvatting, Peter de Jonge werd woedend, gooide Daisy's (franse) puzzelboekje in de prullenbak, Burcu kwam even later binnenstormen en ging met Peter de Jonge discussiëren over 'haar puzzelboekje', domme mensen uit onze klas gingen de prullenbak zo vol mogelijk stoppen terwijl wij het puzzelboekje er allang uit hadden gehaald.. kortom.. niet grappig als je het navertelt helaas (denkik), maar op het moment zelf zeer grappig.

Ik ga er weer vandoor.

29 Comments:

  • he, ehm. ik begrijp inmiddels van Jespers blog dat er iets mis is met de site, maar dat hoeft volgens mij nog geen reden te zijn om een blog 3x te plaatsen. Zeg maar. Ik meld het maar even dacht ik zo. Ow, ehm. Ik geloof dat ik nou ook heel blij moet zijn dat ik de kans krijg om dus die allereerste comment op deze geheeld nieuwe blog te plaatsen, dus ik ben nu wel eventjes heel blij, dan is iedereen ook weer tevreden dacht ik zo. yee.



    zo.. dat was blij he?
    .....






    YAHOOOOOUUUUUUUIEIEIEIEYIPPPPIIEEEJIPPPPPPPIIIIJEEEEEEEEEEEEE.
    :P Ahum

    By Anonymous Anoniem, at 18/3/06 23:10  

  • Hmhm, ze maakt het goed door in een keer DRIE KEER te bloggen. Wow. Dat is wel nobel. Jammer dat het drie keer dezelfde is.

    En trouwens, dat smile-gang-verhaal is misschien wel gelul, maar in de Middeleeuwen werd dat wel gedaan, het uitsnijden van mondhoeken, bij dieven enzo. Dus misschien is dat de sleutel tot het in de wereld helpen van een broodje-aap-verhaal: je neemt iets uit de Middeleeuwen (dat is met een hoofdletter.) en je combineert het met Turken. In een gang.

    En klaar.

    Heb je trouwens gehoord dat er een bende is die houten paardjes maakt en dan voor je huis zet? Maar die moet je niet mee naar binnen nemen, want als je dat doet komen ze er opeens allemaal uit en stelen ze je TV..

    By Blogger jesper, at 19/3/06 12:34  

  • ejo gek in kanon jammer dan bent gij stokkepoot malibu cola 8 bier help hik!

    alweer genoeg nieuwe gebeurtenissen om een nieuwe blog te schrijven. mijn jas gaat niet in de was. ik ga m strijken met wc papier eronder.

    By Anonymous Anoniem, at 19/3/06 13:06  

  • oh waarom staat er dat er maar 2 comments zijn terwijl het er drie zijn? DRIE. tsss alsof mijn geweldige comment niet meetelt. alsof het niks is!

    By Anonymous Anoniem, at 19/3/06 13:20  

  • Dat moet iemand mij nog een keer uitleggen..

    By Blogger jesper, at 19/3/06 13:26  

  • haha ja dat 3 keer posten was een klein foutje.. =P
    Maar ik ben te lui om het te veranderen (A)

    gister was grappig

    By Blogger Fenna, at 19/3/06 17:32  

  • wat moet iemand uitleggen? dat ejo gek enz? oh maar dat weet je al toch?

    By Anonymous Anoniem, at 19/3/06 20:38  

  • Inmiddels wel. Dus hoeft het niet meer uitgelegd te worden.

    Maar je mag wel andere dingen uitleggen.. uh.. zoals de snaartheorie (haha)

    By Blogger jesper, at 20/3/06 09:26  

  • 4 tegen 3 is moeilijk.

    By Anonymous Anoniem, at 24/3/06 19:37  

  • 4 4 4 4
    3 3 3

    By Blogger jesper, at 24/3/06 20:15  

  • over 3 maanden niet meer! ;)

    By Blogger Fenna, at 25/3/06 17:14  

  • 4 4 4 4 (4)
    3 3 3 (3)

    By Anonymous Anoniem, at 25/3/06 17:35  

  • HE! dat doet ie niet goed!! wat gemeen!!

    By Anonymous Anoniem, at 25/3/06 17:36  

  • wat doet ie niet goed?

    By Blogger Fenna, at 25/3/06 20:05  

  • De afstanden.. 2 spaties maakt ie ook één spatie, ofzo. Snap je. Dus als je 4444 en 333 in dezelfde.. eh.. hoe leg je dat uit.

    Laat maar.

    By Blogger jesper, at 25/3/06 21:38  

  • ahh

    4.4.4.4
    .3.3.3.

    zoiets?

    By Blogger Fenna, at 26/3/06 11:38  

  • 4.4.4.4
    3..3..3

    By Blogger jesper, at 26/3/06 15:00  

  • 4..4..4..4..4..4..4..4..4
    3...3...3...3...3...3...3

    ja! zo issie! en dan met je linkerhand de 3'tjes en met je rechterhand de 4'tjes! dat is niet makkelijk, neenee, en dan verderop in het stuk is het nog steeds de 3'tjes met links en dan met rechts 2'tjes, maar dat is minder moeilijk. een stuk minder moeilijk. en in 1 maat is het 7 tegen zes. dat is onmogelijk. in praktijk dan.

    fenna, ik vind wel dat je wat leukere titels voor je blog kan bedenken, wat is ZZZ nou weer?? noem de volgende 'Plien' ofzo.

    By Anonymous Anoniem, at 26/3/06 20:04  

  • er is hier een gebrek aan... vernieuwing.
    weet je.

    By Anonymous Anoniem, at 26/3/06 20:06  

  • hee hee hee

    weet je niet wat ZZZ betekent?

    de drie z-en, je weet wel!

    myora je hebt gelijk...
    ik geef natuurkunde de schuld.

    oja plien onze deal is niet helemaal eerlijk geloofik.. ik kan amelie bijna spelen =D
    (nouja... onder spelen versta ik dan nog niet 'mooi spelen' :P)

    By Blogger Fenna, at 26/3/06 20:11  

  • hm.. stomme deal. en ik vraag me af of ik genoeg heb aan 3 maanden.. als ik m zo snel als die gast moet spelen duurt het nog wel ff..

    AAAAAAH ZZZ!!!! nu vind ik het dus wel weer een hele coole titel. maarrem... bloemetje dan. dat is niks. ;)

    By Anonymous Anoniem, at 26/3/06 20:45  

  • hehe nee dat sloeg nergens op.. of toch wel..
    op het bloemetje op jouw raam.. ofzo

    By Blogger Fenna, at 26/3/06 22:40  

  • Smoesjes. Allemaal smoesjes.

    3 z'etten, dat is natuurlijk..

    mieke? waar ben je?

    By Blogger jesper, at 26/3/06 22:51  

  • jaa 2 tegen 3 kan ik ook..

    en nee, de 3 zetten zijn niet goed...

    By Blogger Fenna, at 27/3/06 14:07  

  • MIEKE!

    Je stelt me teleur, ik dacht meer aan andere woorden met een z.

    He? Toch? Ligt dat niet voor de hand?

    By Blogger jesper, at 27/3/06 19:04  

  • hehe.

    het zijn 3 verschíllende woorden =P

    By Blogger Fenna, at 27/3/06 19:39  

  • haha, de 3e raadt ze toch nooit. nenenene:P

    By Anonymous Anoniem, at 27/3/06 21:18  

  • moehaha

    By Blogger Fenna, at 27/3/06 21:29  

  • zoenen, zwaffelen, zyklon-b.

    By Blogger jesper, at 29/3/06 11:55  

Een reactie posten

<< Home