.

woensdag, april 12, 2006

The minute you walked in the joint..

Everything is special, so nothing is special


Alleen lettertjes zijn maar lettertjes, zwart op wit, dus laat ik jullie mijn nieuwe wallpaper maar eens showen =). Ik word er altijd vrolijk van als ik de computer opstart.




Tadaa!

Ik ben vrij moe, vandaag was LOB-dag. Eerst ging ik naar Delft, of eigenlijk ging ik niet naar delft, want ik was er al. Klinkt logisch, toch? Nou, in ieder geval, ik ging naar de TU, naar lucht- en ruimtevaarttechniek. Ja, ik weet wat je denkt, dat dacht ik dus ook.. wat moet ik dáár nou weer. Dat ga ik van mn levensdagen niet studeren. Je kon trouwens kiezen tussen Rechten, Psychologie of Geneeskunde in Leiden, Economie in Rotterdam en Lucht- en ruimtevaarttechniek in delft dus. En Pia ging met ons mee, erg gezellig. Ze was nog te laat ook! Dus nu krijgen wij allemaal een kortingskaart dat we 2 keer gratis te laat mogen komen. HA. (niet dat ik ooit afteken, maar dat terzijde..)

Nou, de studie lijkt me nog best leuk! Heel anders dan ik had verwacht, t is wel een optie. En delft zag er ook wel goed uit. Nien (haha, ik noem je tóch zo (A) ) en Bur (dat is de grap van de eeuw, dat bur naar delft ging.. ze doet c&m =)) gingen ook naar delft. En esther ook. Was wel gezellig. Praatje over de studie, rondleiding over de faculteit, oh ik heb in de voorloper van de F-16 gezeten! Daar kunnen jullie vast niet tegenop. Na de lunch gingen we naar Leiden, voor een boottocht en poolen. Onderweg kwamen we nog een doorgedraaide scooter-gast tegen, die was aangereden door een fietser. Hij was echt helemaal over de rooie, en het leek erop dat ie die fietser elk moment in elkaar zou kunnen slaan. Ook vond hij het nodig om zijn broek nog even te laten zakken om zijn wonden te inspecteren. Pia belde de politie.

De rondvaart in Leiden duurde langer dan verwacht =P, de man was erg enthousiast en Mim was vergeten te vertellen dat we alleen rechtstreeks naar het poolcentrum moesten. Na elke brug 3 x gezien te hebben (overdrijven mag toch? dat is de vrijheid van de blogger =)) belde Pia maar eens op waar we bleven (we waren over twee boten verdeeld) en kwam de aap uit de mouw. Uiteindelijk konden we nog een kwartiertje poolen en toen gingen we maar weer eens op huis aan. Daarna nog vioolles, en nu ben ik n beetje dood.

Oh, vrijdag was trouwens het open podium! Het was erg leuk.. Wij gingen Suddenly I See doen (KT Tunstall), het ging best goed =). En dat is altijd mooi natuurlijk. Venus met muziekklas was ook leuk, we waren heel mooi roze. En dan nog bovenbouwkoor maar das niet boeiend. De rest was ook heel erg leuk, het was alleen jammer dat Vera Bik niet meedeed.. Maarja, je kan niet alles hebben he.. We konden helaas niet tot het eind blijven, want we moesten de trein halen omdat we nog naar Hollywood gingen.

Holly was leuk.. Haha we kwamen Pablo nog tegen.. inclusief bodygard =P. Verder nouja waarom vertel ik dit dat weet (bijna) iedereen toch al.

Oe over een week is Berlijn al! En Plien, Maaike, Miriam en ik zitten met zn 4-en in een gastgezin! En Laura, Nina en Simone zitten in der nähe !! En we kunnen SATC in de bus kijken! (toch, laura?) kortom, ik heb er zin in =P

De laatste tijd geven Daisy en ik workshop presenteren aan bruggers. Dat is echt hilarisch om te doen, we hebben een ontzettend slechte presentatie over de goudvis. Daisy praat heel monotoon en zacht en sloom, ik praat schreeuwerig en word telkens boos op Daisy. De tekst is ook heel grappig.. nouja. En daarna gaan die bruggers leraren nadoen (ook een vorm van presenteren =P) en dat is ook zéér grappig om te zien. Ze kunnen best grappig zijn, die bruggers :P.
En waarschijnlijk wordt het spelletje dat je met zn 4en met touwtjes een stift moet bedienen, en dan op papier een tekening moet maken (sorry onduidelijke uitleg =P) ook leuk.

Als je voor het eerst buiten thee kan drinken, en als het dan ook nog lekker warm is, dan, ja dán is het lente. Dus het is lente.

En van lente word je vrolijk, of je nou wilt of niet. Gister was echt een k*tdag, ALLES ging mis, maaar Plien en ik bleven vrolijk big spender en natural woman zingen op de fiets. (gister was het trouwens kutweer.. dus wij waren de enigen die vrolijk waren.. maar dat terzijde). En voor degenen onder ons die nog niet vrolijk zijn...

WEES VROLIJK!

Dat is de boodschap van vandaag.

19 Comments:

  • Eindelijk Fenna!

    Dit moet je dus vaker doen :)

    By Anonymous Anoniem, at 12/4/06 20:03  

  • de karnemelkbrug hebben we serieus 3 keer gezien! dat is helemaal niet overdreven! whahaha de psychologie-gast in leiden was echt hilarisch. hij had ook op t dalton gezeten.

    oh en die wallpaper is cool:)

    hm ik wil nog wel meer zeggen maar ik ben aan het oppassen dat kan ff niet. volgende keer beter. ik ben nu heel goed geworden in commenten.

    grrr ik haat de zeilbotenverhuur!

    By Anonymous Anoniem, at 12/4/06 20:59  

  • ... I could see you were a man of distinction ...

    By Anonymous Anoniem, at 12/4/06 21:00  

  • ik kan heeeel good poolen




    whahahaha wat een grap

    By Anonymous Anoniem, at 12/4/06 21:01  

  • geneeskunde was leuker...:P

    By Anonymous Anoniem, at 14/4/06 18:38  

  • ik vind het wel flauw hoor, dat zo weinig mensen commenten..

    By Anonymous Anoniem, at 14/4/06 20:47  

  • Rechten was de bom.
    En weet je nog die vieze vieze VIEZE vis, heel groot! en die dreef in het water, heel groot en vies te wezen.

    By Anonymous Anoniem, at 15/4/06 13:11  

  • Het is wel handig als je zo weinig blogt, dan kan je commenten wanneer je wil.. het heeft geen haast. Je kan er ook rustig over nadenken.

    Wat wilde ik nou ook alweer zeggen..

    By Blogger jesper, at 16/4/06 12:50  

  • ja getver die enorme vis. vissen stinken.

    By Anonymous Anoniem, at 16/4/06 20:27  

  • grrrr wáárom doet msn het niet?!

    By Anonymous Anoniem, at 16/4/06 20:30  

  • Vissen zijn toch gewoon hartstikke lieve beesten? En ja, als ze dood zijn stinken ze misschien, maar iedereen stinkt als ze dood gaan - na een tijdje in elk geval. En vissen hebben geen parfum, dus dan krijg je dat he.

    By Blogger jesper, at 17/4/06 11:41  

  • haring?

    By Anonymous Anoniem, at 18/4/06 22:33  

  • Haringen zijn geen enorme vissen. Bovendien is zure haring nog best lekker. Maar daar zal iedereen het wel weer mee oneens zijn. Zure haring met roomsaus is lekker. Voordat je zegt dat het smerig is moet je het maar een keer eten op een boterham. Is goed te doen.

    By Blogger jesper, at 19/4/06 01:15  

  • nee het was ook geen haring sufferd. deze vieze vis was 10 keer zo groot als een haring. doet me denken aan die hollandse haring in den haag bij buitenhof.

    By Anonymous Anoniem, at 19/4/06 15:58  

  • Oja. Die was ik alweer vergeten. Hm.

    Tja.

    By Blogger jesper, at 19/4/06 23:27  

  • fenna jij leeft echt in een andere wereld. hoe ging natuurkunde? hoe waren de bruggerworkshops?

    morgen morgen morgen!

    By Anonymous Anoniem, at 20/4/06 13:50  

  • natuurkunde ging kut, bruggerworkshops waren leuk =D

    alleen word je behoorlijk gaar als je de hele dag workshops geeft + herkansing + proef (die idd wel meeviel, behalve toen peter de jonge een heel verhaal ging lullen over dubbele H's en dubbele buffers en weet ik veel wat).

    AAAH MORGEN BERLIJN.. JEEEEj

    By Blogger Fenna, at 20/4/06 18:57  

  • oh jij was zelfs bij scheikunde.. oja. was iedereen er? of maar de helft van de klas. ik had gezegd dat ik bruggers had..

    By Anonymous Anoniem, at 20/4/06 19:54  

  • mm der waren niet zoveel mensen geloofik

    By Blogger Fenna, at 20/4/06 20:05  

Een reactie posten

<< Home