.

maandag, december 05, 2005

=)

Ik ben moe, ga zo Sinterklaasvieren, maar blog toch even. Want ja, het is eigenlijk wel een verplichting he..
Ga nou niet boos worden omdat ik niet veel ga schrijven.. Want ehh.. Ik word tenslotte ook niet boos op jullie!
(Mooie redenering).

Vanmorgen Sinterklaas gevierd met 1D. Het was erg gezellig, Iris vond m'n surprise schattig, dus dat is altijd mooi =P. Het was een hond, een foto komt misschien ooit nog wel eens. Ella had mij getrokken, die had een prachtige viool gemaakt, die, zoals ook in het gedicht stond, bíjna niet van een echte te onderscheiden was. Daar komt ook ooit nog wel een foto van. En ik heb een Cosmogirl en oorbellen gekregen =).

Er zaten echt hele leuke surprises en gedichten bij, iedereen had z'n best gedaan, en het was gewoon heel gezellig. Het vreetspel-als-je-6-gooit is ook altijd leuk natuurlijk, vooral als iedereen er ontzettend hyper van wordt. Scheikunde ook maar geskipt omdat ik moest opruimen (A). Echt stom dat Scorpio geen Sinterklaasding organiseerde, zodat iedereen gewoon les had enzo.. maarja, een uurtje filosofie en een uurtje wiskunde (=sinterklaasgedichten schrijven) was wel te overleven.

Wij vieren Sint thuis niet echt uitgebreid, we hebben geen lootjes getrokken, nauwelijks cadeautjes gekocht, wel veel gedichten gemaakt, met gare fopcadeautjes. (En ik geloof dat mijn moeder zelfs nog wat dingetjes gekocht heeft). Het wordt vast wel gezellig, maar we hadden het dit jaar allemaal te druk, en niet echt zin om er veel tijd en geld aan te besteden.

Ik ben nu wel een beetje in de fase gekomen dat bloggen een beetje een verplichting is.. In ieder geval heb ik er vandaag niet echt zin in, vandaar dat t waarschijnlijk niet echt boeiend om te lezen is. Ach ik zie wel.. misschien ga ik minder bloggen, misschien houd ik het zelfs helemaal niet vol =P.

Om het goed te maken hier wat dingen waarmee jullie je kunnen vermaken:


zoek de 10 verschillen



een sudoku

Nu zijn we weer vriendjes, toch? =)

4 Comments:

  • NEE FENNA ik smeek HET JE STOP NIET met je blog ALSJEBLIEFT NIET dan heb ik niets meer om voor te LEVEN dan kom ik SOCHTENDS mijn bed niet meer uit VERWAARLOOS IK mijzelf omdat jij NIET MEER BLOGT hou vol fenna je moet gewoon even door de ZURE appel bijten en dan KOMT het weer ALLEMAAL GOED. oke.

    By Anonymous Anoniem, at 5/12/05 19:41  

  • blog alsjeblieft minder, nina moet van 'r verslaving af.. een paar dagen onthouding is misschien wel goed voor 'r.

    By Blogger jesper, at 5/12/05 19:46  

  • Ik stem blanco.
    Nee hoor fen, lekker doorgaan. Anders moet ik ook wel erg extreme maatregelen ga nemen als ik me verveel.
    (En om de een of andere reden heb ik nou nooooit een q bij de word verification. Ze mogen me waarschijnlijk niet zo)

    By Anonymous Anoniem, at 5/12/05 21:17  

  • neee fenna niet stoppen! minder gaan schrijven.. okee dat mag dan heeeel misschien nog wel als je het ECHT niet meer haalt.. maar stoppen? nee dat mag niet.
    veel plezier met sinterklaas vieren!

    By Anonymous Anoniem, at 5/12/05 21:24  

Een reactie posten

<< Home