.

vrijdag, december 09, 2005

Sinterklaas kapoentje

Gister was het zover, donderdag 8 December; Pakjesavond!
Afgezien van het feit dat een aantal mensen niet al te fit was en een aantal mensen vrij snel weg moest, was het heel erg leuk en gezellig.
De gedichten waren ronduit hilarisch, stuk voor stuk leuk en typisch. Plien en ik hadden een blikje bier (een soort kalfsvlees) 10 keer ingepakt met telkens een andere naam en voor iedereen een klein, lullig gedichtje. Ik post ze wel een keer, want ik heb ze nu niet. Jorinde had mij, het gedicht was zeer grappig en ik heb een olifantje gekregen.

En dan natuurlijk het kwartet. Voor de mensen die het nog niet weten, iedereen had twee kwartetten gemaakt, eentje voor een persoon die ie getrokken had, een ander over dingen/tradities/gebeurtenissen/enz die met ons tienen te maken hebben. En allemaal met een foto of plaatje erbij. We gingen het spelen voordat we het gezien hadden, dat was zoo grappig. Krijg je van die dingen als; mag ik van jou, van de categorie 'vreselijke foto's', het spook. Erg grappig, 217 en bubbletrouble kwamen er het meest in voor.

Ook hadden Nina, Plien en ik voor iedereen (inclusief ouders van Daisy) een chocoladeletter gekocht, en we hadden de naam er op gezet in het lettertype Wingdings. Moehaha, iedereen zag er tegenop om uit te zoeken welke voor wie was, maar uiteindelijk moest het toch maar en het lukte nog aardig.

We hebben echt extreem veel over poep gepraat gewoon, jaja dat is nou eenmaal een interessant onderwerp. 'Ik houd me altijd aan de deurklink vast als ik op een openbare wc zit', 'oh nee, ik aan de muur achter me!'. 'De buurvrouw van mijn oma had laatst een poepexplosie'. Ik weet het, ik weet het. Ons niveau ligt erg laag. Maar gelachen hebben we wel.

Ik zit nu overigens in het computerlokaal op school. Tijdens duits. Ik ben best dood, weinig geslapen, en we hebben net gespint. Het viel eigenlijk best mee.. Iedereen uit 5V2 zei dat het echt verschrikkelijk was, maar het was wel erg, maar niet té erg.. wel grappig opzich. Het ventje dat ons 'lesgaf' had echt rapper moeten worden.. Op de maat van de muziek 'en zes ja zitten zitten zitten jo' *vingergebaar*. Nouja, je had het moeten zien en horen. En daarna kwam er een buikdanseres die ons buikspieroefeningen ging geven. Ik vond er in ieder geval een typische buikdanseres. Sommige oefeningen waren echt gewoon onmogelijk, maar dat viel opzich ook wel mee. 5V2-ers, jullie overdrijven! =P

We moeten nu informatie over Berlijn opzoeken. Haha. Ik weet nog niet wat voor onderwerp wij doen maar ach. Ik heb wel zin in Berlijn, wanneer is het, in maart ofzo, een paar dagen.

Konijntjes.. En nu moet ik van Paul Goossen gaan werken. Grmbl.

7 Comments:

  • eerste :)!

    Gisteravond was leuk, vond het stom dat ik (onnodig) eerder naar huis moest :(
    En wtf, buikdanseres!? Dat mensen was een mislukte bodybuilder met vetranden!!!

    By Anonymous Anoniem, at 9/12/05 16:49  

  • tweede :)!

    mensen = mens...

    By Anonymous Anoniem, at 9/12/05 16:50  

  • Volgens mij hadden wij een andere, ik zag namelijk ook nog een ander wijf lopen met echt gestoord veel buikspieren, ik werd er gewoon bang van, dus die hadden jullie waarschijnlijk:)
    (haha, word verification=suofi. kan ik persoonlijk dus best om lachen)

    By Anonymous Anoniem, at 9/12/05 22:16  

  • Werken, kreng!

    http://xs58.xs.to/pics/05495/Arbeid.jpg

    By Blogger jesper, at 9/12/05 22:44  

  • haha ja ik vond dat spinnen ook wel meevallen. maar dat kuteind fietsen deed t m. was je doodmoe van het spinnen, maar wel net weer fris. moet je nog een verschrikkelijk eind fietsen naar school. met iemand achterop. en tsja.. dan ben je dus veel te laat... sinterklaas was leuk! (ja er moet toch iig 1 regel over sinterklaas gaan:P haha de gedichten waren echt grappig!!)

    By Anonymous Anoniem, at 9/12/05 22:47  

  • NOU het spinnen was anders VERSCHRIKKELIJK..nouja. DAT is overdreven. maar jullie hadden vast iemand anders :P sinterklaas was gaaf. o hahah maaike ik heb busac.

    By Anonymous Anoniem, at 10/12/05 16:37  

  • Ik kwam laatst een leuke site tegen waar je de leukste Sinterklaascadeautjes kunt kopen:

    www.alletoppers.nl

    By Anonymous Anoniem, at 21/10/08 16:38  

Een reactie posten

<< Home