.

woensdag, december 07, 2005

Bleh..

Ik moet eigenlijk scheikunde leren, en ik ben doodmoe, dus eigenlijk heb ik geen zin/tijd om te bloggen. T spijt me zeer.

Ik haat mensen die gesprekken gaan voeren door zich telkens af- en aan- te melden, en dan hun naam te veranderen. Zoo irritant, telkens die pop-up-venstertjes..

Vandaag was t echt k*tweer, nja het viel wel mee, maar t is niet leuk als je veel moet fietsen, en geen regenbroek bij je hebt enzo. Muziek en vioolles was wel leuk, op school was het best saai. Gister bij Plien was het wel erg gezellig maar dat hebben jullie gister natuurlijk allemaal al kunnen lezen.

Pff, weetje, ik verwijs jullie door naar andere mensen die vast wel trouw geblogt hebben vandaag, want ik ga nog even leren en dan duik ik mn bed in. 6 uur geslapen vandaag, en gister ook, en eergister, enz. Onee eergister niet. Nouja goed. Kijk maar bij mn links, veel plezier.

Morgen waarschijnlijk meer.. Hoewel.. =P. Dan gaan we met z'n 10-en sinterklaas vieren! Ik heb er echt zin in! Maar kmoet er nog wel veel voor doen.

Scheikundeherkansers; nog veel succes.
Anderen; Grr

4 Comments:

  • Veeel succes met scheikunde en slaap lekker! Misschien lig je zelfs al in bed nu.. heb je je rekenmachine al terug?
    xx

    By Anonymous Anoniem, at 7/12/05 22:33  

  • Haha, ik hoor bij de 'GRRR..'-mensen. Alhoewel ik mijn GR aan m'n broertje gegeven heb (je rekent niet zoveel bij geschiedenis.. lekker puuh).

    En.. ja, ik blog wel trouw, maar het blijft een dieptepunt van onzinnigheid.. of dat nou zo aan te raden is weet ik niet, hr.

    By Blogger jesper, at 7/12/05 22:45  

  • haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalo

    By Anonymous Anoniem, at 8/12/05 13:06  

  • Tot vanavond รจ :) (hoop slash denk ik)

    By Anonymous Anoniem, at 8/12/05 13:56  

Een reactie posten

<< Home