.

donderdag, april 20, 2006

Poep in je broek

Oke, aldus de titel.
Hier volgt een experiment, de vragenlijst, een lijst met vragen en als je het antwoord weet, dan ben je GOED
(dit zijn trouwens lau en fen =) ) 'sinds wanneer noem jij mij lau, fen?' 'sinds ik je ken, lau (he godver, waarom staat daar nou geen fen, dan had het gerijmd)' 'Ik snap jou niet vennebos.' 'Zullen we nu gaan bloggen?' 'Oke.'


1. Sinds wanneer bemoeien leraren zich met het prive leven van leerlingen??
2. EN sinds wanneer word ik op mijn hotmail door pia gestalkt???
3. Waar is Dimitri?
4. Waarom verkopen ze geen negerzoenen bij de C1000??
5. Wat bezielt mensen die nooit online zijn?
6. Waarom moeten wij de komende dagen om FACKING 7 uur op staan??
7. Zitten we in de bungalow?
8. Waarom is het geen goede grap dat je zegt "Ich bin ein Berliner" als je in Berlijn bent?? (vooruitstrevende conclusie)
9. Waarom kunnen sommige mensen heel goed niet in lessen verschijnen en andere... NIET??
10. En waarom moet ze mij wel altijd hebben terwijl ik braaf bruggertjes lesgeef?
11. Waar o waar is de cocktailbar met cocktails van 2,50?
12. Bent gij stokkkepoot?
13. Waarom moet ik een uur naar school fietsen??
14. Waarom moet ik dat niet?
15. Waarom kwam ik zelf niet op dat fantastische idee van een originele date?
16. Hoe komt het dat het mandje met paaseieren ineens leeg is?
17. Waar hebben wij het aan verdiend een pikhoofd van een natuurkunde leraar te hebben die geen se's kan maken??
18. Waarom is mijn simkaart altijd vol en heb ik nooit zin om hem te legen?
19. Waarom is Fen geniaal als ze danst?
20. Waarom slaat de moeheid toe op momenten dat je het niet kan gebruiken?
21. Hoezo het is verboden om bepaalde constructies op vier wielen die men gebruiken kan om de benodigde dagelijkse materialen in te vervoeren in je kamer te laten staan en te wachten tot dit desbetreffende object een duidelijke functie heeft verschaft in het leven van ons allen?
22. Waarom kunnen we geen satc kijken in de bus?
23. Wat doet Menno daar???
24. Wie waren de mensen bij de vlietlanden?
25. Waarom loopt er in het echt geen leuke jongen in een paars paasei rond in de AH?
26. En hoe komt het toch dat dat zo grappig is??
27. Welke leukerd werkt er wel bij de albert heijn?
28. Welke "leukerd" bedoelen wij hiermee niet?
29. Welke begeleiders gaan er mee naar Berlijn?
30. Waarom heb ik altijd te weinig geld?
88. Waarom is het al zo laat?

*pling*, lantarenpaal-achtig-ding uit de grond: "Tijd om dag te zeggen" "Tijd om dag te zeggen" "Tijd om dag te zeggen"

dag


voetnoot: ..stinkt dat?

-titel dankt mir-

7 Comments:

  • Heeey, hier bericht uit BERLIJN!!

    hoi.
    doei.

    By Anonymous Anoniem, at 21/4/06 21:29  

  • paaszoenen kwam ik tegen
    voordat ze uitverkocht waren
    maar dat was niet bij de c1000 ^^
    welke supermarkt kan er nou zonder negerzoenen zitten?! ^^

    By Anonymous Anoniem, at 22/4/06 19:00  

  • dat zijn lastige vragen.

    By Anonymous Anoniem, at 26/4/06 16:24  

  • deze lijst vervangt bij deze de lijst waarin gevraagd wordt hoe de dingetjes aan 't uiteinde van je veters heten :D

    By Anonymous Anoniem, at 26/4/06 21:47  

  • haha :D

    By Blogger Fenna, at 26/4/06 22:01  

  • Dat zijn geen lastige vragen.

    Maar waarom zou je ze beantwoorden? De helft is retorisch en de andere helft onzinnig.

    Gaap.

    By Blogger jesper, at 26/4/06 23:41  

  • zeik

    By Anonymous Anoniem, at 29/4/06 23:33  

Een reactie posten

<< Home