.

maandag, mei 08, 2006

bloggerdeblog, blog!

Die titel moet je in een bepaald ritme zeggen. Dan klinkt ie leuk. Anders niet.

Vandaag maakte ik weer eens een domme opmerking.
Daisy en ik gingen iets aan Jan Barning vragen, en Jan Barning stond gezellig met Marcel en een onbekende man te praten.
Marcel: Ik heb jullie gemist, het 3e uur!
Ik: oooooh was de schedelman er??
Marcel wijst druk
Blijkt dus dat die vent die ernaast stond de 'schedelman' was.. Die zijn benaming vast niet erg leuk vond.

Dwarsfluit is cool.

Shit.. ik heb Peter de Jonge plechtig beloofd morgen in de les te zijn.. Maar ik kan niet. Ik begin bijna medelijden met die man te krijgen.

Waarom gaat deze blog tot nu toe hoofdzakelijk over leraren?

Pia had een kater!

Nog steeds over leraren...

Nouja.. het leek er op. Het lijkt me zeer grappig als Pia gisteravond losgegaan is.

Marcel pimpt.

Ok nu hou ik echt op.

Als ik armbanden om heb, ga ik er echt constant mee zitten klooien. Hoogst irritant eigenlijk.. Zowiezo moet ik altijd iets te friemelen hebben.. armbanden, haar, kettinkjes, desnoods een kaars.

Laten we eens herrinneringen op gaan halen. Bijvoorbeeld uit de eerste. Ik kan me nog mijn feeste herrinneren. Marjolein kwam later, en toen hadden we voor de grap (héél flauw) de film dombo klaargelegd met twee spekkies, en waren we naar boven gegaan. Mijn ouders zeiden dat we alvast naar de minigolf waren, en dat Marjolein zich ondertussen maar moest vermaken met Dombo.

Verder in de eerste.. Eindkamp? Dat Nina (andere nina =P) of Kirstin ofzo het luchtbed ging oppompen terwijl aan de andere kant ook een ventieltje zat. Dat dus nog open was.

Waar denk ik nog meer aan bij de eerste.. Aan Joris. HET! is tijd om op te ruimen. En aan beginkamp.. Oja Plien en ik gingen een opdracht samen doen en dat was ons eerste contact.
Jezus ik herinner me trouwens echt weinig van de eerste.. Naja als ik ga nadenken vast wel meer.. Maarja, nadenken is iets wat je niet al te graag doet he, als het niet écht nodig is.

Morgen vertel ik over de 2e. Of overmorgen. Of the day after the day after tomorrow. Of..

8 Comments:

  • jaaa kaarsen daar ga je altijd mee klooien.. totdat je heet kaarsvet over je handen krijgt of je vingers zwart worden.

    hahahaha ik kan er nog steeds hardop om lachen: nina en kirsten die piesplasjes!

    joris heeft hernia weet je dat? daarom geeft ie nog maar heel weinig les. zullen we een keer in dalton naar hem toe gaan?:P

    By Anonymous Anoniem, at 8/5/06 21:44  

  • ah echt?
    wat zielig :(
    k wist wel dat ie zo weinig lesgaf maar niet waarom. En nu is die stomme wieger ervoor in de plaats.

    Pliesplasjes! jaaa dat is ook uit de eerste toch? :P

    ja ik vind t een goed idee om in dalton naar m te gaan :P haha

    zn kindjes zijn lief trouwens =)

    By Blogger Fenna, at 8/5/06 21:57  

  • piesplasjes dat was van dat spel (uit de tweede) dat je zo'n woord moest gebruiken in je verhaaltje en dat was piesplasjes en toen vertelde jij over nina en kirstin hahahahahahah stonden ze daar maar te pompen.. is die pomp soms kapot? ze waren echt al een half uur bezig hahahaha

    By Anonymous Anoniem, at 8/5/06 22:02  

  • hahahaha ooh dát was het! =D
    oe de tweede, we lopen zelfs op de zaken vooruit =P. Tsja, dat waren nog eens tijden. Haha. Dat spel moeten we weer eens doen.

    Haha ik lig ook nog steeds dubbel om hun. Ook echt dat we Kirstin telkens tegenkomen in hollywood. Met die andere mensen. Haha.

    By Blogger Fenna, at 8/5/06 22:03  

  • ja he whahah en nina was in de tweede al verdwenen

    By Anonymous Anoniem, at 8/5/06 22:05  

  • idd

    en eerst zat ze altijd bij germaine. en dan gingen wij mee. stiekem. terwijl dat nog niet mocht. ooooh

    By Blogger Fenna, at 8/5/06 22:06  

  • CHATBOX!

    Mahaha.

    De eerste, even denken. Kevin gooide toen met stoelen, hij was een irritante brugger. Ik weet alleen nog de eerste keer dat ik naar tekenles ging en dat ik te laat was. Dat kwam omdat ik door een gang heen moest waar allemaal enorme mensen liepen. De andere kant op. Dus tegen de richting in moest ik, en niemand hielp mee. Kwam ik te laat, was ik het klassenboek vergeten (dat soort dingen moet je ook niet aan mij overlaten), moest ik weer terug. En weer heen.

    En oja, in de pauze gingen we dan op een pleintje zitten waar je nu niet meer bij kan omdat die deur altijd dicht is. En dan gingen we op het gras lunchen en tafeltennisen met agenda's. Ik had een hele stomme agenda.

    Nu heb ik helemaal geen agenda. Als ik iets moet belt iemand mij op.

    By Blogger jesper, at 9/5/06 00:09  

  • Oh, of ze smsen.

    By Blogger jesper, at 9/5/06 00:09  

Een reactie posten

<< Home