.

zaterdag, mei 06, 2006

Fiep

haha.
hahaha.
ik lig dubbel.
het moet toch niet gekker worden..
Ik zal jullie eens vertellen waarom.

Het begint allemaal als er een anonieme BDD patiënt comment op deze blog. Zijn/haar identiteit is nog steeds niet openbaar gemaakt.. vervolgens comment er een Bernadette die zich ook nog steeds niet onthuld heeft (ik weet niet wie ik moet verdenken) en vandaag commentte zelfs de enige echte Fedor Sendak Limperg op deze blog!
Jullie weten het vast nog wel, he? De tekenaar van het filosofieboek, die Plien's held is (en ook een beetje die van mij) en die Jespers leven heeft verpest. Kijk maar bij de blog van 27 maart. Zo ontdek je nog eens wat als je oude comments gaat lezen.. Overigens weet ik niet of ik fedor limperg himself of een duistere grappenmaker moet verdenken. Maar dat maakt niet uit. Grappig is het wel. Hij commente dit.

Fedor Sendak Limperg said...
Hallo daar,Ik zag op deze weblog dat mijn naam viel ivm illustraties voor filosofieboeken. Geinig...Meer illustraties staan op:http://www.filmstart.nl/fedor/(Mocht daar interesse naar zijn)Een prehistorische site, maar ik heb geen tijd om een nieuwe te maken.groeten,Fedor
6/5/06 13:17

Nou Fedor, mooie site hoor. Laat nog eens wat van je horen als je daar tijd voor hebt. Bijvoorbeeld of die plaatjes in het filosofieboek zomaar random ergens bijgeplaatst zijn of dat ze een diepere betekenis inhouden.. Ik hoop het laatste, en dan zou ik ook wel eens willen weten wélke betekenis dan wel niet.

Over op de orde van de dag. Morgen is alweer de láátste dag van de vakantie.. wat doen ze ons, arme kindertjes toch aan? En natúúrlijk heb ik mijn huiswerk ed uitgesteld tot de de laatste dag. Dus mijn laatste vakantiedag is eigenlijk geen vakantiedag meer maar een filo-wis-nederlands-blablaenz-huiswerkdag. Beetje jammer.

Oh, aanschouwen de smiley-haters trouwens dat ik tot nu toe nog geen énkele smiley gebruikt heb! Ik dacht, ik probeer het eens zo. Volgensmij hangt het van mijn bui af of ik smileys gebruik of niet. Nu gebruik ik ze niet. Maar soms kán ik gewoon niet zonder smilies. Smilies zijn de dingen die de non-verbale aspecten aan een chat-gesprek toevoegen. HA! En aan een blog dus. Zonder smilies kan iets totáál verkeerd opgevat worden.

Memoirs of a geisha is (afgezien van dat ik het niet uit kan spreken.. Willeke??=P (oh shit.. toch een smiley..)) echt een goede film! Hij duurt fucking (oh oh wat heb ik het toch goed met jullie voor.. vooral met jou geloofik, jesper) lang, 2,5 uur, maar daar merk je helemaal niks van. Ik raad jullie allemaal aan om er heen te gaan.

wist je dat..
- vogels fluiten om hun territorium af te bakenen
- de shoarmaman in rijswijk aardig is
- er gister geen pooltafels meer vrij waren
- kroepoek raar smaakt als je in de veronderstelling bent dat je chips in je hand hebt
- ik woensdag de hele dag in mijn nest heb gelegen
- sommige mensen het té druk hebben. beetje jammer
- er een invalide-tekentje staat naast de balk waarin je je word verification moet typen
- je daar op kan klikken en dan nummers te horen krijgt als word-verification
- ik vandaag dwarsfluit speelde
- ik nu even naar de wc ga
- ik nu weer terug ben
- teenslippers van de H&M binnen een dag kapot gaan
- het wasvoorschriftmerkje in mijn truitje kriebelt
- de shoarmaman onze appels heeft gewassen en gesneden
- ik daarom maar een turkse pizza bij heb heb gekocht
- het volgens de gasten voor de shoarmatent wel lekker was om zo'n groot ding in je mond te hebben
- ik misschien wel, maar misschien ook niet mee mag naar griekenland volgend jaar
- ik geen zin had om achter elke vraag een vraagteken te zetten? (achter deze dus wel)
- dimitri langsfietste
- dit niet de echte was, maar een look-a-like
- dit saai wordt
- ik dus maar stop

(oe nu ga ik de invaliden-word verification doen!)

6 Comments:

  • Je niet mee mag naar Griekenland? Pourqoui pas? (ja, goed, het is geen correct Frans. Ik schrijf spreektaalfrans, sorry hoor. Sorry.)

    En nee, die dingen wist ik niet.
    En ja, die man heeft mijn leven verpest. In elk geval een deel ervan.
    En Memoirs of a Geisha (spreek uit giesha met de ie zoals in quiche, denk ik) lijkt me echt baggersaai. Maar als jij het zegt.. wacht ik wel tot iemand anders me meesleept. Ik ga daar zonder harde dwang echt geen geld aan uitgeven, om een beetje Japanse hoeren te zien. He. Dus.

    (Fenna zei fuck! Ze zei fuck! Woohoo!
    Verrrrloedering! (dat was een Kevin-quote, die zal ik voortaan voor me houden.))

    By Blogger jesper, at 7/5/06 00:00  

  • omdat het vlak voor mn examen is enzo.. dus worden er bepaalde eisen gesteld.. moet ik er een beetje goed voor staan, en nouja ik weet niet precies. Had jij met je examen last van portugal? =P

    en hee hee, een geisha is juist géén hoer.. ts.. beetje op je woorden letten he!

    By Blogger Fenna, at 7/5/06 11:32  

  • Nee. Daar had ik geen last van. Ik had toen na Portugal geloof ik nog twee weken ofzo, en nouja, ik stond er wel goed voor enzo.. dat was niet echt een probleem. Een maand achter elkaar leren, wat je zo voor je ziet als je denkt aan examen (tenminste, dat dacht ik altijd, dat je heel lang en heel veel moest leren).. dat haal je toch niet, dat hou je niet vol en dat is onzinnig.

    Ik had wel mijn filosofie-boek mee naar Portugal. Niet dat daar meer dan 5 bladzijden gelezen heb, maar ik had het bij me.

    By Blogger jesper, at 7/5/06 13:15  

  • fenna je blogt weer! met enige regelmaat! wat leuk!

    By Anonymous Anoniem, at 7/5/06 14:20  

  • haha ja zoiets dacht ik al idd.. waarschijnlijk is anderhalve week ontspanning ook wel beter dan leren =P

    en het is gewoon héél erg gaaf.

    heej plien

    By Blogger Fenna, at 7/5/06 14:26  

  • hello vennebos

    By Anonymous Anoniem, at 7/5/06 19:39  

Een reactie posten

<< Home