.

zaterdag, mei 13, 2006

Komarovski

Als je gaat oppassen, voel je je weer helemaal kind. Zo heb ik gister in een rubberbootje gezeten, gelummelt, wie scoort is keep en nog allemaal gare spelletjes gedasan. Best leuk hoor. Toen ik in dat rubberbootje zat moest ik ineens weer denken aan toen Plien en ik op de broeksloot gingen varen. Met Maria Kramer die we tegenkwamen en die zei 'oh wat zitten jullie daar leuk in dat bootje'. En we gingen bij de molen onder een brug zitten en als er iemand overheen reed keihard boe roepen ofzo.

Ik heb net recepten bedacht en inkopen gedaan voor de augurkenparty morgen. Hihi dat wordt gezellig! (verklaring.. tijdje geleden heb ik voor mijn verjaardag een ENORME pot met ENORME augurken gekregen. Echt van die dingen die je met geen mogelijkheid in een keer in je mond kan stoppen. Maar nu ga ik dus met augurken koken.

De musical was supertof!! Myora, super gedaan! Het was heel grappig enzo, iedereen speelde goed.. Nouja. Heel leuk. En haha het vlietlanden-raadsel is eindelijk helemaal opgelost want ik heb met die gast gepraat.

Ik HAAT het om met een rok op de fiets te zitten. De een kruipt op, de ander waait op, de ander is zowiezo/sowieso (?) kort.. Kortom het is nooit comfortabel. Maar je begint er wel steeds beter in te worden. Het is een hele techniek om nouja. Laat ook maar.

Ik heb medelijden met de mensen die moeten leren voor hun examens. Dus bij deze: succes. Eigenlijk moet ik ook leren, voor latijn, maar dat vergeten we even.

De tip van de dag: als je slippers bij de H&M koopt, koop er dan ook gelijk bison-kit bij.

Vrijdag hadden we weer buitengym.. Vroeger vond ik dat altijd wel leuk.. maar het is zo'n gedoe.. Je moet er helemaal (hélémaal, het is ook zó ver..) heenlopen, je wordt vies, je kan niet douchen, en het ergste van alles: je handen stinken voor de rest van de dag naar die vieze softbal-handschoenen waar iedereen in heeft lopen zweten. Bleh.

Haha vrijdag belde iemand van hockey uit een of ander team, of ik kon komen invallen bij hun wedstrijd op zaterdag. Wat ze niet scheen te weten was dat ik al 2 jaar niet meer gehockeyd had. Beetje jammer. (het leek me opzich wel grappig om mee te doen.. maar ik denk níet dat ze daar zoveel aan hadden gehad..)

Oe ik wil echt voor mijn verjaardag een hangmat in mn kamer! En misschien krijg ik er ook wel een.. I hope so

Tralielalie, Tralieliela

Wil ik in het bestuur?

44 Comments:

  • jaja.

    By Anonymous Anoniem, at 13/5/06 21:08  

  • verklaring.. tijdje geleden heb ik voor mijn verjaardag een ENORME pot met ENORME augurken gekregen

    nou dat is inmiddels niet meer een tijdje geleden, maar bijna een jaar!

    Ik heb een rok waar ik heel goed mee kan fietsen zonder problemen.

    Whahahaha je had echt mee moeten gaan hockeyen!

    Hangmatten zijn cool!

    Welk bestuur?

    By Anonymous Anoniem, at 14/5/06 11:37  

  • ik heb een haatliefderelatie met rokken. en hakken.
    augurken vind ik daarentegen wel weer leuk.

    By Anonymous Anoniem, at 14/5/06 13:00  

  • oppassen is leuk :)

    By Anonymous Anoniem, at 14/5/06 16:06  

  • en nee jij wil niet in het bestuur

    By Anonymous Anoniem, at 14/5/06 16:15  

  • jawel, plien, niet zeuren. ze wil in het bestuur.

    sowieso.

    en dat augurkenverhaal vind ik heel vies. augurken zijn sowieso(!) vies. vies.

    in het bestuur jij. hop!

    By Blogger jesper, at 15/5/06 00:25  

  • Ik zou het ook erg gaaf vinden als je in het bestuur ging Fenna. Dalton krijgt steeds meer invloed binnen het HIJ :P
    En afgezien van dat augurken toch wel vervelend zuur kunnen zijn, kan ik me indenken dat het ook wel eens lekker kan smaken, dus ik wens je alvast smakelijk eten. Verder wil ik je erg bedanken voor je medeleven met de examen-candidaten. Het is toch een klein extra steuntje in de rug om te weten dat niet alleen wij een toets hoeven te maken, maar dat jij zelf ook nog latijn hebt. :P
    Sowieso bedankt dus. (sowieso is geen officiëel Nederlands woord, dus het gebruik ervan is eigenlijk nog steeds foutief ook al is de spelling correct.)

    By Anonymous Anoniem, at 15/5/06 17:05  

  • Dat wordt leren voor je NL-examen, Jaspur. Candidaten met een C, jeetjemineetje.

    En de voorzitter blijft Haganum, hoor. De invloed van het Dalton blijft gelukkig beperkt. Echter, de vrouwen nemen wel over. De derde feministische golf, vrouwen overtreffen in aantal de mannen in het bestuur van het HIJ.

    Dat is eng zeg, poeh.

    By Blogger jesper, at 15/5/06 17:54  

  • Hehehehehe.

    De wereld zonder Haganummers, deel 1:

    Minder blondharige rappers om uit te lachen.

    By Blogger jesper, at 15/5/06 20:14  

  • hahaha

    ja ik geef toe.. dat is wel een goede troef van het haganum.

    maar verder wordt het haganum natuurlijk veruit van de baan geveegd door het dalton.

    dalton is gezelliger, beter, relaxter (vorige week hele week in het gras gelegen ongeveer?), mooier, leukere leraren, alles. Oe EN je kan er eindexamen muziek doen.

    en en en op het haganum zitten rare mensen. op het dalton ook. laat maar.

    verder doen jullie net alsof ik al in het bestuur zit =P terwijl ik nog niet eens weet of ik dat wel wíl. zijn er trouwens veel.. mensen die willen? =P

    By Blogger Fenna, at 15/5/06 20:32  

  • ik dacht eerst terwijl ik naar beneden scrollde (hoe schrijf je dat?) dat mieke schreef: waar was de wereld zonder hangmatten

    wij hebben nu een nieuwe hangmat waarvan je geen ruitjespatroon in je benen en rug krijgt. nu is het van dat sinaasappelzakjesspul (wat een woord). Augurken zijn echt cool! In Het Zeilboek staat een plaatje van een boot en die heet Augurk II dat vind ik dus echt heel grappig. En dan zijn het van die mensen die in Friesland gaan zeilen en dan gaan ze onder een brug door en dan vragen ze aan de (Friese) brugwachter: Kan het? En dan zegt de brugwachter: 't Ken net! Lol.

    En fenna, je gaat niet bij het bestuur want je hebt al te veel dingen. Jij zegt nooit ergens nee tegen. Niet als je tekeningen moet maken voor de dalton contact, niet als je leerlingmentor moet worden, niet als je workshops presentaties moet geven, niet als je bijles moet geven, je zit ook op tennis en op vioolles en je hebt veeel vakken. het is allemaal misschien wel leuk, maar het kan ook te veel worden (hee van wie ken ik dit nou, mijn vader is precies zo.. dan is ie soms een periode bijna niet thuis door al die muziekdingen die hij weer gaat doen).

    woow wat een lange comment. dit lijkt me wel genoeg. ik zeg je nog één ding: ga dus niet in het bestuur. (je hoeft er natuurlijk niet naar te luisteren want begrijp goed, het is een advies. net zoals alles wat anderen zeggen.. uiteindelijk moet je toch zelf kiezen (jeetje wat ben ik weer serieus bezig)).
    Soms vergeet je haakjes te sluiten. dat staat zo stom.

    By Anonymous Anoniem, at 15/5/06 21:20  

  • van sinaasappelspul krijg je toch juist ruitjes?

    hahahaha jaaa dat plaatje herinner ik me!!

    hee je lijkt een beetje op mijn moeder ;)

    zouden zo haar woorden kunnen zijn. tsja ik denk er nog steeds over na..

    goh. dan lijk ik op jouw vader en jij op mijn moeder =P

    (en misschien moet ik nu ook tot diep in de nacht door ;) )

    By Blogger Fenna, at 15/5/06 21:47  

  • Iedereen wil Fenna in het bestuur.

    Kijk maar. Mieke, en ik, en Jasper, en Plien telt niet mee, want die leest zeilboekjes (ha-ha). En Jasper vast ook al. En bovendien, als Plien klinkt als je moeder.. dat is eigenlijk ook wel zo, trouwens - alleen meent ze het misschien niet, hoop ik, denk ik maar hóóp ik vooral - dan.. dan.. nouja, dan niks. Maar ga nou maar in het bestuur. Straks moet ik nog.

    En dat zou echt een ramp zijn natuurlijk.

    By Blogger jesper, at 16/5/06 20:55  

  • Hee Fenna,
    Zijn jullie collectief zwanger ofzo? AUGURKEN :S. En wanneer ben je dan jarig?
    groetjes, Guus

    By Anonymous Anoniem, at 16/5/06 22:22  

  • poe.

    By Anonymous Anoniem, at 16/5/06 22:45  

  • schaam je!

    By Anonymous Anoniem, at 28/5/06 21:52  

  • ja je gaat in het bestuur

    en schrijf potverredorie nou eens een nieuwe blog! (nee hoor ik beveel geen mensen en ik ben niet zo erg dat ik een blog nodig heb)

    By Anonymous Anoniem, at 28/5/06 23:34  

  • niet bloggen is zó 2005.
    dus bloggen, nu graag.

    (o je bent wel lief hoor)

    By Anonymous Anoniem, at 29/5/06 17:14  

  • oohhh jij hoeft morgen niet naar school! ik ga het eerste uur vrij nemen.. :P enne... gezellig zwemmen. omg buiten zwemmen. met dit weer. aah.

    By Anonymous Anoniem, at 1/6/06 23:21  

  • Met Robbert?

    By Blogger jesper, at 2/6/06 09:20  

  • komarovski :)

    By Anonymous Anoniem, at 8/6/06 22:44  

  • bolg bloeg BLOG

    By Anonymous Anoniem, at 9/6/06 18:56  

  • ja fenna, blogger doet het weer dus ga maar weer eens bloggen, dat lijkt me nou een heel goed plan.

    omg.. de triangel was zooo tof er waren allemaal snowboardgasten en hahaha een oranjeknaller die was geniaal. en twee achtervolgers. en een neger (omg..) en en en DE NEDERLANDS KAMPIOEN SNOWBOARDEN!
    en de master der masters die mij bezet hield als kevin een joint ging rollen (omg ook echt kevin..) er waren echt 20 gasten ofzo die bij elkaar hoorden het was echt verwarrend hahaha oke vanavond... moet je het hele verhaal te horen krijgen.

    By Anonymous Anoniem, at 10/6/06 11:36  

  • (de laatste blog van fenna was nu precies een maand geleden.)

    By Blogger jesper, at 13/6/06 15:22  

  • RIP

    By Anonymous Anoniem, at 13/6/06 21:43  

  • EEN MAAND GELEDEN HEB JE GEBLOGD. JE HEBT EEN MAAND NIET GEBLOGD.

    By Anonymous Anoniem, at 13/6/06 22:10  

  • Volgens mij zit er een houdbaarheidsdatum op zo'n blog, want deze begint te stinken..

    By Blogger jesper, at 14/6/06 00:57  

  • Fenna, er is geen excuus. Nee, toetsweek is ook geen excuus. Je bent meer dan een maand over tijd. Doe er wat aan! Of ben je soms (geestelijk) zwanger en daardoor overtijd. (Sorry, Plato zit nog in mijn hoofd) Zoja, deel je geestelijke ideeen met ons. BLOG!

    By Anonymous Anoniem, at 15/6/06 23:26  

  • Het is echt mijn droom dat er hier ooit nog iets gebeurt.

    By Anonymous Anoniem, at 18/6/06 22:58  

  • de meeste dromen zijn bedrog

    By Anonymous Anoniem, at 19/6/06 16:37  

  • jahoor negeer het maar gewoon

    By Anonymous Anoniem, at 19/6/06 20:02  

  • JAMMIE DE PAMMIE! IK BEN EEN LEKKUR SNOEPJE!!

    By Anonymous Anoniem, at 22/6/06 16:38  

  • bloggen hoerr

    By Anonymous Anoniem, at 22/6/06 20:09  

  • Hee Fenna... t wordt wel heel erg tijd voor een nieuwe BLOG hoor! Groetjes, Guus

    By Anonymous Anoniem, at 2/7/06 17:46  

  • je zit in het bestuur.

    By Anonymous Anoniem, at 3/7/06 20:08  

  • blog fenna blog, laat de site niet zonder inhoud staan

    By Anonymous Anoniem, at 10/7/06 00:15  

  • kan wel janken

    By Anonymous Anoniem, at 12/7/06 20:29  

  • HAHAHAH

    By Anonymous Anoniem, at 14/7/06 00:22  

  • h&m slippers... en ik heb het geweten! Op school toen ik ze pas een dag gehad en amper op gelopen gingen die dingen al kapot. Ik naar de concierge, gelijmd en ik dacht gefixt, voor éven ja. Nu zijn ze al een ontelbaar keer gelijmd!

    By Anonymous Anoniem, at 20/7/06 21:34  

  • haha dit is echt erg

    By Anonymous Anoniem, at 23/8/06 13:06  

  • oekoek41, BLOG

    By Anonymous Anoniem, at 27/8/06 16:51  

  • Dude..

    By Anonymous Anoniem, at 7/10/06 12:29  

  • WHAHAHAAHHAHAHAHAA.
    het feit. dat
    die zin "ALs je gaat opassen, voel je je weer helemaal kind." echt 3000 keer gelezen is inmiddels.

    By Anonymous Anoniem, at 12/12/06 20:16  

  • haha het feit dat jij, laura, hier een week geleden nog op hebt gecomment. die zin is idd al veel te vaak gelezen. maar weet je wat een beetje flauw is fenna, dat je op je hyves nog reclame maakt voor deze site is, maar nu toch zo dood als een deurnagel is.

    "he was dead, dead as a doornail, as the saying is."

    By Anonymous Anoniem, at 17/12/06 21:51  

Een reactie posten

<< Home