.

dinsdag, mei 09, 2006

Piesplasjes

YOOOOOOOOOUUUUUU MAKE ME FEEEEEEEEEL

SO LET ME GET RIGHT TO THE POINT

PAUWAUW! :D

Ik was vandaag een Duitse moslima!

Ik heb met mijn blote voeten getypt

HAHAHAHA

gefietst hahahahah goed.

wij zien een beetje debieleba

ja dat kun je wel zijn

constateer de verstopte grap.

het water van de Grote Plas is nog niet eens zo koud



wel.

niet.

JAWOHL

HAHAHAHAHAHAHAHA er zit een Robbert-look-a-like bij ons op tennis. Die tennist na ons whahahaha zooo grappig. Hij lijkt 27 maar hij schijnt in de 6e te zitten.

hehehe ik wil echt een foto van die gast. Hij is geniaal. Sommige mensen hebben echt humor. Vanmiddag fietsten we langs een auto, en een gast zei heel droog 'boe' uit het raampje toen we er vlak langs fietsten.

hahahaha.

En wij riepen naar iedereen - of eigenlijk alleen ik want ik was tenslotte een duitse moslima - JAWOHL

Sommige mensen zijn ECHT debiel. (wie o wie?)

wie?

o

o die

sich rabieren

bzzzzzzzt bzzzzzzzzzzzzzzt bzt mark heeft een gay shirt.. iewl blech ie

Ik ben verliefd op mark (hahahah:P) nee andere mark en nee ik ben niet verliefd.

haha hij heeft een vriendin. OOOH je bedoelt mark. Peter is een engerd



Nee die mark die een vriendin heeft... dat is een andere. die vriendin heet trouwens emmie.

hihi.

de touwtjes in handen nemen; de eindjes aan elkaar knopen; en de knopen doorhakken.
aaah het is zo lekker weer!! ik houu van zomer! (hoewel het niet eens zomer is..) <3>

Zomer is de bom. Bij de bom moet ik altijd aan Drenthe denken. Door het water fietsen is leuk. Behalve als het gaat regenen. Punt.

Maar wel een beetje eng, je bent steeds bang dat je omvalt.
Stel eens een vraag aan de massa.

De massa is slecht! Je moet je zo weinig mogelijk met de massa bemoeien. Dat verstoort je weg om sapiens te worden. WAAROM.. WAAROM quote ik seneca =S

Turba.
Tuba.

Tube

Zahnpasta

Paul

Schizofreen

Maria Kramer

Vlaggetjes

gourmet (op zn frans uitspreken)

Daisy's verjaardag.

SUDDENLY DAISY. inkoppertje. Paul Goossen. Starbucks. Sorry ik liep iets te hard van stapel.

Muuuuuuusical

donnerstag

Moslima

burka's . boer-kaas

gatenkaas. bah.

Dan mag jij de gaten en ik de kaas.

Oke deal.

wiel

Platte band.

NIET WAAR! HIJ DOET HET NOG

JAJAJAJAJA vioolbouwer

mensendieck

turnen

dat mens dat op turnen ging om af te vallen?

BAHARAAAAAA!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAA.
deuk.

in een pakje boter

plakkende vingers

omelet met taugé

en champignons. IK lust champIGNONS.

dat was een parabool

REMIJN.

MARTIIIIIIIIIIIN

vieze snor.

gast uit derde. OOH misschien is dat wel een vriend van matthijs. iig een vriend van rune.

ja. GITAARGAST leuke gast. op maandag:P

leukleukleuk. nee dat weet ik niet want ik ken m niet

leuk? wie..

j

m

j

hihi.

J/M PUBERS!!!!!!!!!!



HAHAHA bellenblaas

Peter de JOnge

daar dacht ik ook aan.. hee was ie eigenlijk boos?

boos? ohja.. nee. want hij ging absenten controleren en meteen zeggen wat voor verslagen je nog moest inleveren en bij jou zei ie 7 en 8 volgens mij... dat is die waar Venna op staat.. maar toen merkte ie niet (volgens mij) dat je er niet was. Bij maaike ging hij er maar vanuit dat ze naar AK was. MAAIKE HOE WAS RADIOHEAD??

MIRIAM HOE WAS RADIOHEAD??

goed. genoeg?

nee. de kwestie pakistan.

wat vinden jullie daar nou van?

Ik heb altijd al eens op een date willen vragen: en, wat vind jij nou van de kwestie pakistan??

dat is nog eens een goed plan

als openingszin. bijna nog beter dan waar is dimitri.. of bent gij stokkepoot??

haha maar dan ga je ook wel dood

he? oke. juist. Myora wat vind jíj nou van de kwestie pakistan? Haha aardrijkskunde.

haha maaike heeft niet eens een boek van aardrijkskunde

haha hilarisch. Ik heb nog een boek van filosofie wat ik al een jaar geleden had moeten inleveren. En dat weet marcel ook maar die laat het inmiddels maar.

Is het van hem? of van de bieb? dan ben je straks echt de sigaar

hehe. van school. hoe ging dat rijmpje nou.. middelbaren stinksigaren.. en dan had je er ook een voor de basisschool ofzo

hmm nooit van gehoord... mats heeft een knuffel en die moest ik laats voor hem zoeken, die heet po.

Mats is een lekker ding. Nee serieus!!

mats? oh luuksemburg.. die ken ik echt zoo goed... maar niet heus

hihi. is dat gabi?

het is donker dus dat kan ik niet zien maar dat zal wel.. uit de slowaaks hihi

hahahahhahaa. is dit alles? OEHOEHOEHOEE

we gaan er nu een eind aan breien... jij een idee hoe?

Hm lastige kwestie.. bijna even lastig als de kwestie.. ach laat ook maar

ik heb een oplossing. oh fenna moet heeeel nodig iets schrijven daar..

de oplossing is!: we maken de treinen wel gratis maar de bussen en trams niet. ozo.

tante jo zat op de po.

11 Comments:

  • hahahahaha het feit dat fenna niet eens doorhad dat ik vanaf 'goed. genoeg?' begon te rijmen..
    hahahahahaha!

    By Anonymous Anoniem, at 9/5/06 22:08  

  • Een, twee, drie, vier,
    Hoedje van, hoedje van,
    een, twee, drie, vier,
    hoedje van papier.

    En als dat hoedje dan niet past
    zet je t in een glazen kast (slim!)

    Een, twee, drie, vier,
    Hoedje van papier.

    Op je hoofd.

    By Blogger jesper, at 9/5/06 23:03  

  • Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    By Blogger jesper, at 9/5/06 23:03  

  • hé daar,
    hebben jullie niets te doen of zo?
    ik dag 't toch wel!

    By Anonymous Anoniem, at 9/5/06 23:04  

  • unk

    By Anonymous Anoniem, at 10/5/06 09:53  

  • En wat waren die foto's? Die doen het namelijk niet.

    By Blogger jesper, at 10/5/06 09:59  

  • Ah. En nu wel.

    Dat is baardmans. Cool.

    BORRRGGGG.

    By Blogger jesper, at 10/5/06 14:38  

  • ja die foto's doen het steeds weer niet. heel gemeen!

    By Anonymous Anoniem, at 10/5/06 21:23  

  • Wat zei je?
    hahahaha.

    By Anonymous Anoniem, at 11/5/06 16:14  

  • Kashmir.
    Weet je.

    By Anonymous Anoniem, at 11/5/06 16:59  

  • Het is echt ver scrollen om te kijken of er iemand gecomment heeft.

    Doe er wat aan.

    Kashmir is zacht.

    By Blogger jesper, at 11/5/06 19:48  

Een reactie posten

<< Home