.

donderdag, juni 22, 2006

10 kleine negertjes

Besef dat dit een belangrijke blog is.

- ten eerste is het de eerste blog sinds tijde
- ten tweede is het de laatste blog die op 16jarige leeftijd geschreven is
- ten derde merkt waarschijnlijk niemand hem op omdat mijn blog al stervende was
- ten vierde zijn jullie, als jullie hem opgemerkt hebben, natuurlijk zo blij dat jullie spontaan een gat in de lucht springen (hoe doe je dat eigenlijk, een gat in de lucht springen. Of beter gezegd.. waar komt het eigenlijk vandaan..) omdat ik éindelijk weer heb geblogt. Ik geef toe, ik heb het nu wel een beetje te bont gemaakt (te bont.. ja te bont) maar I'M BACK.

negen kleine negertjes

17 is eigenlijk een beetje een halfzachte leeftijd. Kijk, als je 16 wordt gaat er een wereld voor je open. Je mag bier drinken, wijn drinken, op een scooter rijden, de meeste café's en discotheken in, afijn ik hoef niemand te vertellen wat je allemaal mag als je 16 bent. Als je 18 bent gaan de gordijnen van de wijde wereld nóg verder open, nu mag je zelfs sterke drank, waar je voor die tijd natuurlijk braaf van was bent gebleven, je mag autorijden (jaja, eerst een rijbewijs, oke, oke), je mag stemmen, enzovoort enzovoort. Maar nu 17. Dan word je wakker, en dan ben je 17. En dan verandert er niks. Dat is toch sneu. MAAR dat neemt niet weg dat ik morgen jarig ben en dat dat leuk is. Dus mogen jullie allemaal fijn taart komen eten en mij komen feliciteren. Puh.

8 kleine negertjes

Wisten jullie al dat het vakantie is?!?! Op een leesdossier, een tekening en een hakbijl na dan.
Onee, die hakbijl is inmiddels af. En hij is heel mooi geworden. Op bruggerkamp gaan we namelijk kindertjes heeel erg bang maken met een hakbijl. en waterballonnen. En een laken. En een scream-masker. En een touw.

7 kleine negertjes


(Goh.. er stond nog ergens een draft..)

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home